{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hæklede snesko til pony/ hest.
  • #1   22. feb 2012 undskyld jeg spørger, men nu bliver jeg nysgerrig..

Hvad er formålet med dem hvis de hverken kan bruges på fold eller under ridning? smiley

• #2   22. feb 2012 hende der har opfundet dem hendes børne børne bruger dem når de skal trække deres ponyer over til ride huset da der er en lille gå tur der over

• #3   22. feb 2012 ja og de bliver slidt på 3 sek?

• #4   22. feb 2012 Ser ikke særlige praktiske ud. Så snart hesten har fået 5 ture med dem, burde tråden være trådt istykker-
    Derudover tror jeg ikke, at vådt garn er behagelig for hesten.

• #5   26. feb 2012 Ang. snesko. De er ikke til brug på fold el. til ridning - her må din smed komme med forslag. Vi bruger dem, når vi trækker vore ponyer fra stald til ridehus på en ca. 200 m lang vej, som er ekstrem glat i snevejr. Glæder mig til tilbagemeldinger fra folk som HAR lavet og afprøvet dem - ikke kun kommentarer fra folk, som tror at vide noget om noget de IKKE har afprøvet. Skoene er geniale til det formål de er lavet til. Tak søde Diana fordi du ville lægge opskriften ind på HG - Har lagt billed af ponyer m. snesko ind på min profil

• #6   26. feb 2012 var så let birgit besser ved ikk om du har læst det der er skrevet i det fotoalbum jeg har lavet med der er en som spørg til opskriften på dem du har strikket sålen på

• #7   26. feb 2012 Strikket sål til snesko. Til vores 2. er pony slår jeg 9 masker op. På 3. pind tar jeg 1 maske ud i begyndelsen og slutningen af pinden. Strik så til 2 pinde før den ønskede længde. Ta så 1 maske ind i begyndelsen og slutningen af pinden. Strik 2 pinde og luk af. Fortsæt med at hækle fastmasker rundt om sålen op til den ønskede højde. Ang. maskeantal skal du måle efter hovens størrelse Jeg bruger selv mest den opskrift der er hæklet fra start til slut. Prøv jer lidt frem - jeg er kun hækle/strikke amatør.

Kommentér på:
Hæklede snesko til pony/ hest.

Annonce