{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Fantastiske Heste-bolcher... {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, jeg har en vildt god opskrift på heste-bolcher.... smiley som jeg synes at i skulle have chancen for og prøve...

Tid: ca. 25 min.
Stk: ?
Ovn: Varmluft i 15 min. på 200 grader.
Det du skal bruge:
- Blænder
- Skærebræt
- Kniv
- Ske
- 2 Dybe tallerkener
- 2 kaffe-/tekopper
- 2-4 bradepander

Indgredienser:
- 2 skiver rugbrød
- 2 æbler
- Et par fed hvidløg (ca. 3-4
- 2 kaffe-/tekopper havregryn
- En masse mel
- Vand

Det du skal gøre:
1. Start for guds og min skyld med at tænde ovnen på 200 grader med varmluft.
2 Du tager dernæst æblerne og rugbrødet og skærer dem i tern og en halv kop havregryn og putter det hele ned til blænderen og blænder det.
Tag så lidt vand og blænd igen. Tag igen en halv kop havregryn, blænd igen, lidt vand og blænd igen. Hvis blænderen ikke kan blænde det, så tag en ske og "smadder" det smiley Skær hvidløggene i stumper og blænd det sammen med dejen, som er i blænderen.
Så hælder du en halv kop havregryn i, rører rundt, tager lidt mel i og rører rundt.
Når "dejen" så er begyndt med ikke at være så klistret mere, tager du det ud på bordet og begynder at ælte og hælder fortsat mel på, indtil det ikke klistrer mere (Så er det nemlig til at have med at gøre...).
Så deler du den op i fire lige store boller, tager den ene af de fire boller og ruller den ud til en pølse og skærer den i små bolcher. Det gør du også ved de andre 3 boller. Så tager du enten bagepapir eller lidt smør, som skal på bradepanden. Hvis de 4 boller, som nu er til en masse små bolcher ikke kan være på 1, så find en bradepande mere...
Når de er hårde, skal de ud. Læg et viskestykke over dem, og lad dem køle af.
Når de er blevet kolde, skal de ned i en pose/boks eller what ever.

TADA! og wupti, og snupti, og trallalullalej, så er de klar smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fantastiske Heste-bolcher...
Kommentér på:
Fantastiske Heste-bolcher...

Annonce