Opstaldningsted i Storkøbenhavn/Nordsjælland. {{forumTopicSubject}}
Hej derude!
Søger efter et opstaldningsted i Storkøbenhavn/Nordsjælland omkring disse byer; Vedbæk, Holte, Gl. Holte. Lyngby, Høsterkøb, Hørsholm og deromkring. Ikke ude ved amager og sådan, og slet ikke syd for københavn!!
Kravene er, at der skal være ridehus på stedet, eller utroligt kort afstand til et man kan leje sig ind på. Der skal ikke være rideskole, og der skal være mulighed for mindst 6 timers fold. Det er ligemeget om det er selvpas eller fuldpas, og lidt vagter gør heller ikke noget - bare at piger på 14 må tage dem. Der skal ikke være over 30 heste på stedet, og der skal være en god ridebane, samt mulighed for at medbringe egen underviser. Mulighed for at springe. Og prisen skal gerne være højst 4000
Kender mange af stederne i området, men ved også der ligger en masse steder jeg ikke kender...
Tak på forhånd!
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.263
Kender ikke så mange steder derudaf, men må jeg spørge hvorfor der ikke må være over 30 heste?
dec 2009
Følger: 46 Følgere: 45 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 75
Synes jeg har set på rigtig mange steder i området, men er også blevet skuffet en del:(
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 183
maj 2007
Følger: 155 Følgere: 148 Heste: 7 Emner: 25 Svar: 455
Har selv stået ude på NSR/Farasi i 6 år, og må give dig ret i at det er det mest fantastiske opstaldningssted i verden
Desværre overholder det ikke helt hendes krav - der er 50 heste, og om vinteren er der kun 2 timers foldtid (om sommeren 4) og det ligger i Fredensborg
Men det er stadig bordsjællands bedste sted!
nov 2008
Følger: 56 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 48 Svar: 1.226
Stutteri Dronningård: Hvis du gider at remse alle de steder du kender op, som passer til vores krav, ville det være helt fantastisk!
Suzanne: Kan kun anbefale dig kærgården! Eneste grund til at vi ikke står der er, at du skal være over 16 for at tage vagterne derude, og det er jeg ikke
Farasi lyder også super skønt, men foldtiden er desværre nødt til at være mindst 6 timer, da hypper har noget med sine ben, meget kompliceret
Opstaldningsted i Storkøbenhavn/Nordsjælland.