1.308 visninger
|
Oprettet:
Heste og katte hår, hjælp {{forumTopicSubject}}
Jeg har både en hest og to katte. Jeg skal af med mine katte og flytte ind hos min kusine. Hun kan bare ikke tåle katte hår, og heste hår. Hest er ikke så slemt, men vi kan lægge mit ridetøj på loftet. Men Er der nogle der ved om man kan få kattehår væk på en el anden måde ? For hvis man vasker sit tøj/sengetøj, bliver hårene bare sidene på tøjet. Nogle forslag ?? Hjælper det evt hvis man sender tøjet til rens ???
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.130
Jeg har hund, og selvom der self ikke siddermasser af hundehår i tøjet, så er det altså stort set umuligt at få ALLE hundehår ud af nogen slags tøj (særligt strik og den slags).
Men en tørretumbler er i hvert fald god til at tage de meste. Og med mindre din kusine erekstremt allergisk, er jeg nu ret sikker på at problemet er løst når tøjet har været vasket. Typisk er det jo de skæl, støv osv hårene gemmer på og ikke hårene i sig selv folk reagerer på
mar 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 34 Svar: 50
nov 2007
Nu sover mine hunde ikke i sengen, men ligger gerne i sofaen osv. Og det betyder altså osse ekstra støvsugning, hyppig vask af tæpper, puder osv. For hår følger altså med når man har pelsdyr inde i huset.
Og det sætter sig self osse i tøj o.l.
Tag et kig på dit ridetøj når hestene smider vinterpelsen. Selv efter en vask, er der altså normalt osse et par hår tilbage. Det betyder jo ikke "hestehår over alt"... men 100% fri for dem bliver man altså ikke.
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 91 Heste: 5 Emner: 11 Svar: 21
nov 2007
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 91 Heste: 5 Emner: 11 Svar: 21
Heste og katte hår, hjælp