{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

Heste og katte hår, hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg har både en hest og to katte. Jeg skal af med mine katte og flytte ind hos min kusine. Hun kan bare ikke tåle katte hår, og heste hår. Hest er ikke så slemt, men vi kan lægge mit ridetøj på loftet. Men Er der nogle der ved om man kan få kattehår væk på en el anden måde ? For hvis man vasker sit tøj/sengetøj, bliver hårene bare sidene på tøjet. Nogle forslag ?? Hjælper det evt hvis man sender tøjet til rens ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heste og katte hår, hjælp
  • #1   24. feb 2012 Smid et par engangsvaskeklude med tøjet i tørretumbleren. Det tager de fleste hår. Men 100% hårfrit bliver det næppe.

Jeg har hund, og selvom der self ikke siddermasser af hundehår i tøjet, så er det altså stort set umuligt at få ALLE hundehår ud af nogen slags tøj (særligt strik og den slags).

Men en tørretumbler er i hvert fald god til at tage de meste. Og med mindre din kusine erekstremt allergisk, er jeg nu ret sikker på at problemet er løst når tøjet har været vasket. Typisk er det jo de skæl, støv osv hårene gemmer på og ikke hårene i sig selv folk reagerer på

• #2   24. feb 2012 Føj, hvor lyder det dog ulækkert med kattehår over det hele. Vi har da også tre katte her på gården, men virkelig ikke kattehår inde i sengetøjet osv. Ad, ad ad siger jeg bare. Undskyld mit udbrud kan bare ikke have sådan noget, hehe smiley Kan en fnugrulle måske hjælpe på det? smiley

• #3   24. feb 2012 Sandie -hvis man har kat i sengen, så kan det jo ikke undgåes med kattehår i sengen... det følges jo lidt ad;o)

Nu sover mine hunde ikke i sengen, men ligger gerne i sofaen osv. Og det betyder altså osse ekstra støvsugning, hyppig vask af tæpper, puder osv. For hår følger altså med når man har pelsdyr inde i huset.
    Og det sætter sig self osse i tøj o.l.

Tag et kig på dit ridetøj når hestene smider vinterpelsen. Selv efter en vask, er der altså normalt osse et par hår tilbage. Det betyder jo ikke "hestehår over alt"... men 100% fri for dem bliver man altså ikke.

• #4   25. feb 2012 Tak, hvor mange engangs skulde smider du i smiley

• #5   25. feb 2012 bare et par stykker

• #6   25. feb 2012 okay mange tak

Kommentér på:
Heste og katte hår, hjælp

Annonce