{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Dressursadel {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har nu solgt min dressursadel og leder derfor efter en ny til min pony.
Jeg har tænkt på en Windsor Elite eller en Sommer Diplomat Exclusiv, nogen i kan anbefale?
Er der nogen der kender en god sadelmager i århus, ud over kronborg?
Og hvis, hvilket prisniveau ligger de så i?

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dressursadel
  • #1   25. feb 2012 tror sommer sadlen bliver for stor, den har meget lange klapper

• #2   25. feb 2012 kan ikke anbefale hverken Brodie eller Kit Hansen

• #3   25. feb 2012 Jeg vil råde dig til at kigge efter en sadel der kan ændres i bommen til din pony og som du derfor nemt kan tilpasse. Det kan du ikke med Windsor. Sommer har jeg ikke så megen erfaring med. Jeg rider selv i Passier fordi den er nem at tilpasse hesten og konstant kan ændres i bommen. Dette har indtil videre betydet at jeg har haft den til 2 vidt forskellige heste og ikke haft behov for at sælge og købe nyt men kan nøjes med penge til en sadelmager. Jeg har så ikke kendskab til mange dårlige erfaringer med Kit Hansen som gode men skal da ikke udelukke at noget kan gå galt. Jeg bruger selv Christoff Hubertus der kommer til Fyn hver 3. måned ca og laver sadlen med det samme :o)

• #4   25. feb 2012 Kan klart anbefalde dig en passier optimum.. En utrolig lækker sadel, som ligger godt på hesten.. Og desuden hjælper rytteren med rette opstilling.. Det er med dybt sæde så du har god kontakt med hesten.. Jeg har lige købt min, for en uge siden, og er allerede helt utrolig glad ved den!

Kan give en varm anbefalding

• #5   25. feb 2012 Det skal være en sadel som bliver tilpasset til min pony og ikke nogle andre heste. Men jeg har heller ikke super mange penge at gøre med, så det skal også være en som ikke er helt vildt dyr, så der også er til en evt omstopning. Jeg søger en sadel med et rimelig dybt sæde og nogle mellemstore knæpuder.
    Men tak for jeres råd smiley Lyder som om det skal være christina kronborg jeg skal gå til når jeg finder en.

• #6   25. feb 2012 Har selv windsor elite, kan klart anbefales. den er super god!! (:

• #7   25. feb 2012 Spørg din sadelmager, måske han har en brugt der kan tilpasses?

• #8   25. feb 2012 Du kan godt være heldig og finde en god brugt Passier til en rimelig penge- en del ponyryttere bruger Passier Young Champ, den kan du da overveje :o)

• #9   25. feb 2012 det er ikke helt nemt med de sadler der, der er så mange... Men ja, jeg må hellere bare få ringet til min sadelmager.
    Tak for rådene smiley

Kommentér på:
Dressursadel

Annonce