{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

Tilskud til ældre hest :) {{forumTopicSubject}}

Er begyndt at træne min 18 årige dressur pony op så vil derfor meget give hende noget ekstra udover hendes foder. Skal lige siges at hesten har massere energi hvilket jeg selvfølgelig gerne vil beholde smiley
Havde tænkt lidt på mash, hvilket jeg ved min pony elsker :)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilskud til ældre hest :)
  • #1   29. feb 2012 Jeg bruger Pavo - Natures best.
    Det virker godt for min hest. Han er 24, bliver 25 til sommer, og skal bare kunne holde huld.

• #2   29. feb 2012 18 er da ingen alder :o)
    Vi havde en overgang noget foder til vores på 27, som er beregnet til gamle heste. Mener det var fra pavo smiley

• #3   29. feb 2012 Nu får den faktisk også natures best fra pavo smiley

• #4   1. mar 2012 Hejsa vil da lige give mit besyv med smiley

Min Athene får Pavo conditioner og hun klarer sig rigtig rigtig godt og flot på det. det eneste hun får udover det er hvidløg og glucosamin. og hun er spræng fyldt med energi smiley så derfor får hun conditioner som der ikke er havre i smiley

Vi har også en ældre hest i stalden som bliver 22 og han får det samme og heller ikke andet og det fungerer han også bare rigtig rigtig godt på.

Min får så 2 gange om ugen pavos slobbermash smiley

og de får selvfølgelig hø begge 2 smiley hihi hvis nogen skulle være i tvivl.

Vi er super super tilfredse med pavo det har VIRKELIG virket og gør underværker syntes både den anden opstalder og jeg. så herfra anbefaler jeg pavo´s foder om det så er natures bedst eller conditioner.

Kommentér på:
Tilskud til ældre hest :)

Annonce