TILLYKKE TIL MIG! Mit Jubilæum. {{forumTopicSubject}}
I dag, den 1/3-2012, har jeg været den lykkelige ejer af min Rapsody, i 14 år.
Jeg fik hende hjem den 1/3-1998, på en snefuld marts dag, ude på det gamle SØR. Jeg brugte MANGE år på at lære at ride hende, og lære hende at blive redet. Og uden hjælpe fra min gamle ridelærer Sigrid, og Karina Koch, havde jeg aldrig fået glæde af hende.
Hun var vild og ustyrlig, og jeg faldt af hele tiden. Men hun var den rigtige for mig. Dette ved jeg især den dag i dag, 14 år efter.
Gennemtiden har vi ikke opnået så meget, et par få rosetter er det blevet til. Der har også været en periode, hvor jeg var på efterskole, hvor jeg havde en helpart til hende. Dette var ikke den bedste løsning, men den eneste lige der. Siden hen, kom hun selvfølgelig tilbage i kun mine hænder.
Nu er hun i Monas hænder, og jeg har selvfølgelig stadig mit at sige. Og på den korte tid Mona har haft hende (1/6-2009) er hun gået fra at have redet en LA, til nu at gå Baltic Cup, DM, osv. Vi har endda fået et par fans hen af vejen. Spørg lige, om man er en stolt mor?
Alt i alt, er min Rapsody faldet lidt mere til ro, på hendes senere år. Men hun er stadig en vildbasse fra tid til anden, og det elsker jeg ved hende.
Alt i alt,
Rapsody, jeg skylder dig mit liv, for du har reddet mit. Du skal aldrig sælges, men altid kun være min. Og når du en dag ikke gider springe mere, så skal vi to hygge, med lange gåture og leg på folden. Men indtil da, vil jeg glæde mig til at tage med til stævnerne, og se dig flyve.
JEG ELSKER DEN PONY! 1/3-1998
jan 2008
Følger: 194 Følgere: 190 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 488
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 66 Heste: 19 Emner: 13 Svar: 2.452
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.974
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 82 Svar: 453
TILLYKKE TIL MIG! Mit Jubilæum.