{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Irland VS Portugal {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har været så heldige at få tilbudt 2 job og er virkelig i tvivl om hvad jeg skal vælge.

Det i Ireland er hvor jeg skal arbejde på et stutteri og om morgen skal jeg hjælpe med muge(med maskiner) fodre udlukning osv. Om efter middagen skal jeg hjælpe dyrlægen med inseminering og andre dyrlæge ting. Det lyder meget spændende og giver mig mulighed for at lære noget omkring avl med heste. Jeg har overvejet vet. sygeplejerske men det er ikke min 1. prioritet lige nu.

Det i Portugal er på et feriecenter. Jeg skal strigle og hjælpe med at holde rent og fodre lukkede ud og ind. Der er ikke noget udmugning. Det gode ved portugal er at det virker mere som heste ferie da det er et sted. Det gode ved portugal er solen og varmen.

Hvad synes i? Jeg er virkelig forvirret i mit hoved...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Irland VS Portugal
  • #1   1. mar 2012 PORTUGAL!!! Til en hver tid!
    Får man chancen for at lære at ride lusitanoer på portugisisk maner, så griber man den smiley


  • #2   1. mar 2012 jeg har været i spanien en måned og var sindsyg dårlig til spansk ridning så ved ikke om jeg er bedre til portugisisk

  • #3   1. mar 2012 Det kommer jo an på hvad du interesserer dig for smiley
    Hvis du interesser dig fro stutteridrift, avl osv ville Irland nok være det sjoveste i længden smiley

    Irland lyder til at kunne tilbyde et mere varieret job, hvor du har mulighed for at afprøve en masse forskellige ting, hvorimod Portugal lyder til at være mere rutinepræget.

    Men igen - det kommer jo helt an på hvad der interesserer dig mest smiley


  • #4   1. mar 2012 Så skal du jo netop ned og arbejde så du kan lære det smiley
    Spansk og portugisisk er ikke helt ens, men der er mange ligheder.. ihvertfald i forhold til den 'ridekunst' vi praktiserer herhjemme


  • #5   1. mar 2012 Irland, HELT KLART!!

    Irland, har nogle virkelige interesante måder at køre stutterier på, og så er de bare sådan et venligt folk! Og så er der jo bare skæppeskønt derovre!!

    'min drøm er jo også at arbejde derovre:-D


  • #6   1. mar 2012 Jeg ville tage irland, er så også halv Irer. Men fordi jeg tror aldrig jeg lærer portugisisk.
    Det lyder også mere fagligt udfordrene med dyrelæge og moderne iforhold til maskiner. hvilket gør man ikke slider sig selv så hårdt (:


  • #7   1. mar 2012 Ja jeg tror også irland er spændende i længden, men det ville også være rart at komme ned til lidt sol og ferie glade mennesker...

    Stederne er ca lige store ang. ansatte. Hestene variere især i irland da hopperne kommer og bliver opstaldet mens de skal insimineres


  • #8   1. mar 2012 Hælder også mest til irland. Hende jeg skal arbejde hos siger også irerene er meget venlige..

    Her er de 2 steder

    Irland (link fjernet)

    Portugal http://www.hippikos.pt/

    Begge steder søger stadigvæk folk hvis nogen er interesseret


  • #9   1. mar 2012 Jeg elsker Irland, og jeg synes også at det lyder somom det er der du vil lære mest, men det ærgelige ved det Irland er at de ikke har offentlige arealer på samme måde som herhjemme. Jeg var på trailride i Donegal sidste år, og det var stortset kun på asfalteret og grusvej (mest asfalt), fordi alt grønt er hegnet ind og privat.

    Nu ved jeg af gode grunde ikke om det er et problem der hvor du får tilbudt job, eller om du overhovedet interesserer dig for skovture, men prøv at høre ad.


    Men ja, Irland - dejlige mennesker, som også går meget op i heste.


  • #11   1. mar 2012 Kender ikke noget til Portugal, men har boet i Irland og de har nogle fine heste - elsker det land. Så for mig ville der ikke være tvivl smiley

    Irland smiley

    Mange hilsner
    AnetteE


  • #12   8. mar 2012 Så er det i morgen jeg drager til Irland smiley Glæder mig sindsyg meget!

Kommentér på:
Irland VS Portugal

Annonce