{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Wintec 500 dressur (ny model) {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer der har den?
Hvad syntes i om den?
(link fjernet)

Jeg overvejer nemlig lige at bruge 3 måneders tid, på at spare op til en. Jeg har en haflinger, og han er rimelig kort, hvilken størrelse tror i han skal have? 16,5''?

Er der andre af jer med haflingere, som ellers har andre ideer til en god sadel i nogenlunde samme prisleje?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wintec 500 dressur (ny model)
  • #1   7. mar 2012 Altså jeg har hørt at den skulle være okay til prisen, jeg endte dog med en Isabel werth ny model.
    Ang størrelse, så kommer det jo mest an på dig, det dur ikke hvis der ikke er en hånd bagved og foran sagde min sadelmager, du kan se Kavello, han er faktisk også temmelig kortrygget men går med 17,5, uden at den bliver for stor til ham. Selv bruger jeg 40 i bukser..

• #2   7. mar 2012 størrelsen kommer jo også meget an på ponyen smiley og jeg tror en 17'' bliver for stor til ham..

• #3   7. mar 2012 Ja, men hvis du ikke kan være i en 16,5 dur det jo ikke. Så skader du mere end du gavner, ponyens ryg kan blive totalt ødelagt.
    Ved der findes forskellige størrelser, ved eks at min sadel skal være stor i det, da sæddet er meget dybt, derfor jeg bruger 17,5 - men ved ikke med den sadel du taler om smiley
    Men du spørger forhåbeligt en sadelmager eller i det mindste får en sadelafprøvning ved tika, så er du sikker på at du får den rigtige størrelse. Det er ikke alle heste der kan passe wintec

• #4   7. mar 2012 Jeg har haft den, den er rigtig fin til pengene. Men der er så meget "luft" melem hest og rytter,så den kan være noget svær at 'arbejde' med synes jeg :o)

Kommentér på:
Wintec 500 dressur (ny model)

Annonce