{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

ponyen løs i ridehuset, en smule dominerende? {{forumTopicSubject}}

Hej alle Hg'ere
vidste ikke lige hvad overskriften skulle være? ;-P
Men idag havde jeg ponyen løs i ridehuset, dette har jeg ikke prøvet før, jeg var en smule nervøs for om han kunne finde på og 'gå til angreb' da jeg har hørt mange historier fra folk hvis heste gik til angreb, så jeg var meget opmærksom på mit kropssprog og han var rigtig sød og slet ikke dominerende galopperede bare glad rundt mens han blev drevet frem med longepisken. (min mor stod i midten og min hund løb rundt inde på midten)
Så satte vi et lille spring op og det tog han og så løb han hen mod min hund (min hund har kunne løbe gennem benene på min pony og rundt om ham han siger intet til det) men så løb han hen mod min hund choko og lagde ører og bed ud efter ham og virkede meget truende.... hvorfor gjorde han mon det?
Mig og min mor stod inde i midten g min hund var lidt alene på ridebanen, jeg råbte "Heeeey" lidt surt til ham og han fløj væk så der skete ikke nogte, men blev en smule forskrækket smiley min teori er at min pony så min hund som det svageste led i flokken og lige villle en rang op eller hvad man siger, hvad siger i?

Stavefejl er gratis og jeg er MEGET trææt :-)))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ponyen løs i ridehuset, en smule dominerende?
Kommentér på:
ponyen løs i ridehuset, en smule dominerende?

Annonce