{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
626 visninger | Oprettet:

Gode ridestøvler? {{forumTopicSubject}}

Hej folks!
Mine ridestøvler er efterhånden ved at blive for små og da jeg er blevet ret bred om mine lægge, kan jeg næsten ikke få min fod op af og ned i støvlerne og så er foret indeni gået i stykker ved hælen... så jeg har tænkt mig at kigge efter nogle nye.. Men problemet er at jeg er for bred i læggen til mange af de ridestøvler der er på nettet og så bruger jeg str. 43.. Så kan i anbefale et mærke eller en hjemmeside som har læderridestøvler i str 43 som måler op til 42 i læggen og koster MAX 800 kr. ? smiley
Håber at det var til at forstå og håber at i kan hjælpe mig! smiley
Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode ridestøvler?
  • #1   16. mar 2012 hmm, jeg vil mene, at de skal specialsyes, når du har de mål - og i det tilfælde er det umuligt at finde en støvle til max. 800 kr smiley Du kan måske være heldig at finde et par brugte i de rigtige mål til den pris, men hvis du skal have en støvle af ordentlig kvalitet, så må du nok desværre slippe lidt mere for dem smiley

Passer heller ikke selv til standardmålene (mine mål er 51 i længden, 38,5 i bredden og 39 i foden), så jeg kender problemet smiley Men held og lykke med søgningen!

Jeg ville nok kigge efter et par støvler med lynlås, hvis det var mig, der havde dine mål. Har en veninde med ca. samme mål og hun fandt nogle super lækre støvler i Herning sidste år til kun 2000 kr. fra nye smiley Husker dog desværre ikke mærket...

• #2   16. mar 2012 42 i læg skal ikke special syes har det selv;)) reitsport Duus.de;)

• #3   17. mar 2012 Charlotte: Heller ikke når det er str. 43 i foden? Og nu kender vi jo ikke længden. Ved godt, at man kan få "standard" i 42 i bredden, men det var mere kombinationen mht. størrelse i fod, længde af skaftet og bredden i læggen smiley man kan også sagtens få en 38-39 i bredden (som jeg bruger), men bare ikke med den længde og fodstørrelse, som jeg bruger smiley

• #4   17. mar 2012 Emilie: Tror du så at man ville kunne få nogle ordentlige nogle i god kvalitet til 1200-1300 kr? smiley for jeg har desværre ikke helt vildt mange penge til rådighed for tiden smiley
    Jeg har fundet mine nogenlunde mål: længden: 45-47, vidde/ bredde i længden 41-41,5 og 43 i foden, 44 hvis støvlen er lille.. smiley
    Charlotte: kommer ikke ind på den side du henviser til når jeg skriver det du har skrevet? smiley har du evt et link?

• #5   19. mar 2012 Natasja: Puha, det er svært at svare på smiley Det kan sikkert godt lade sig gør, men tror du skal lede længe efter det. Men ellers så se om du kan fide et par brugte støvler. Evt. et par støvler, der passer i længde og fodstørrelse, som er lidt for smalle, for så kan man få sat en lynlås i, der lige tilføjer 1-2 cm i bredden smiley Så er mulighederne i hvert fald større, hvis du kigger lidt "bredere" på markedet.

Kommentér på:
Gode ridestøvler?

Annonce