{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Sælges til højeste bud? {{forumTopicSubject}}

Ser godt nok mange annoncer hvor der står "Sælges til højeste bud over x antal beløb"..
Er det ikke vigtigere at sælge sin hest til den rette frem for den med flest penge?? Vræl, synes det er så ærgerligt at heste skal gå sådan op i penge, det er altså levende væsener med sjæl og følelser og ikke en handelsvare smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sælges til højeste bud?
  • #1   17. mar 2012 I bund og grund er jeg lige glad med hvordan folk sælger deres heste, mange tænker i penge, og for min skyld lad dem da endelig det smiley

Så længe jeg ikke selv skal sælge hest på den måde, så er jeg glad smiley
    Prisen kommer efter hjemmet. Hjemmet at 100 gange vigtigere end prisen smiley

• #2   17. mar 2012 Enig, hjem før pris til hver en tid smiley

• #3   17. mar 2012 Hvorfor så ikke bare forære dyret væk?

• #4   17. mar 2012 Tøsen:

Personligt ville jeg til hver en tid forære hesten væk, hvis jeg stod og skulle vælge mellem en rig køber, som jeg ikke helt følte mig tryg ved og hvor jeg ikke kunne se en god fremtid for køber og hest, og en køber som ikke havde økonomi til at købe hesten, men som ville give den de bedste betingelser og kærlighed.

Men for nogen mennesker handler det desværre om, at de skal ud og købe ny hest, afbetale lån eller lignende.

• #5   17. mar 2012 Det kan man jo heldigvis forsikre sig at hesten ikke kan :o)

Man skal bare gøre sig lidt umage med kontrakten. Desværre tager mange det for givet, at en mundtlig aftale overholdes ligeså meget som en skriftlig.

• #6   17. mar 2012 Tja... har det sådan lidt at hvis køber ikke kan / vil give prisen.. så vil de ikke have hesten nok...

Og når hesten er solgt er køber der ejer hesten, og beslutter hvad der skal ske med den.... alt det pingel pangel kontrakt på man ikke må dit og dat, det syntes jeg er noget fis!

Jeg respektere folk der skriver i annoncer at køber ikke må bla bla bla.. vidersalg.. rideskole... bla bla...
    Men uanset hvor meget jeg gerne ville ud og prøve / eje hesten ville jeg ikke engang henvende mig, fo når jeg har købt og betalt en hest, så er det MIN og tidligere ejer skal overhovedet ikke blande sig i hvad jeg gør med hesten....

- derfor har jeg det på samme måde når jeg sælger en hest...

• #7   17. mar 2012 Det er også i orden. Jeg er af en anden mening, men jeg betragter tydeligvis også heste som noget helt andet end du smiley

• #8   17. mar 2012 Ja men der skal være plads til forskellige meninger smiley Men uanset hvilken mening man har, så er en hest -- > en hest :o)

• #9   17. mar 2012 Jeg vil aldrig forære en hest væk. Jeg forære heller ikke en kattekilling væk.

Hvis folk ikke har råd til dyret, har de så råd til udgifterne??

• #10   17. mar 2012 Trine:

HVIS jeg valgte at forære en hest væk (Det er ikke relevant men altså..), så ville det netop være for at ejeren havde råd til udgifterne. Nu tænker jeg nok især på unge købere, da min hyp næppe ville være interessant for en voksen, og unge købere har jo netop ofte sparet sammen i mange år, for så at bruge alle pengene på en hest. Så ville jeg lige præcist have det bedre med, at forære hesten velvidende at der så var penge hvis hesten blev syg.

Men altså. Jeg skal aldrig af med en hest jeg har valgt at have ansvaret for, og skulle det så være så ville jeg jo altså ikke sådan vupti vælge en ny ejere at forære hesten til. Det skulle være en person, der stod mig nær og jeg stolede på :o)

Kommentér på:
Sælges til højeste bud?

Annonce