{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lammesadel og letridning???
  • #1   23. mar 2012 Det kan du sagtens. Men ikke hver dag - eller... du kan ikke bruge lammeskindssadlen i stedet for en drussersaddel. Du skal ikke træne hardcore dressur i en lammeskindssaddel. Men der skal altså meget til før hesten tager skade. Men hvis du ikke er tryg ved det kan du jo bare ride letridning uden bøjler. Det er også god bentræning! smiley

• #2   24. mar 2012 jeg har redet mine heste uden sadel de sidste 13år, og jeg har absolut ingen problemer med at lave let ridning, og har aldrig haft det. har jeg endelig sadel på så er bøjlerne i vejen for mig, så du må bare træne din ben muskler og lavet letridning uden bøjler

• #3   24. mar 2012 Det eneste du lige skal tænke på er at der ikke er så meget støtte i sådan en sadel, og derfor heller ikke så meget rygsøjlefrihed... Men at du gør det i ny og ne gør nok ikke så meget smiley

• #4   24. mar 2012 Tak for alle jeres svar smiley
    min er i genoptræning, og har bestemt mig for at gøre det i skoven, og der kan han godt være lidt overfrisk smiley Har oz redet uden sadel i snart 1 år, men har nu mulighed for at låne en lammesadel smiley

• #5   24. mar 2012 Altså jeg har redet letridning i en lammeskindssadel på en Frederiksborger, må sige at jeg kun gjorde det 5 min, for syntes simpelthen det føltes underligt i sådan en sadel, så i stedet for letridning, red jeg en masse skridt, sådan hesten blev godt varm i skridten, før jeg red trav smiley

Kommentér på:
Lammesadel og letridning???

Annonce