{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Låne trailer? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg vil gerne lærer min lille basse at gå i trailer. Men jeg har bare ikke 2500 kr til at låne en trailer i en måned..

Er der nogen på vestsjælland (Ved kalundborg) Der evt vil låne deres hestetrailer ud for et mindre beløb? Det drejer sig om en tid på et par uger eller 3, og gerne meget snart! smiley

Det er en hastesag, smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Låne trailer?
  • #1   26. mar 2012 Har du ikke nogle naboer du kan besøge og trække ind ud af deres? Ikke mange låner ud, der sker hurtigt et og andet. Og det dyrt når der går noget i stykker + man har den jo selv stående hvis uheldet skulle være ude. Så man kan få hesten. Afsted. Så tror du får svært ved at finde en.

Hvorfor haster det? Og hvorfor skal du bruge flere uger på træningen?

Men ja mit bedste bud find en god heste nabo med trailor.

• #2   26. mar 2012 Ingen god nabo i nærheden desværre smiley Fordi jeg vil gå meget langsomt frem, og virkelig sørge for at han er 100% sikker på at gå i trailer, da han havde en lorteførstetrailertur smiley

• #3   26. mar 2012 Helt iorden men ellers vil jeg sige lån en på. Tanken for et par dage og se hvordan det går og gentag efter 14 dage 3uger. De tilgiver hurtigt. Jeg have min gamle basse på næsten 800kg. Der ødelage en tralor og vi kæmpede med 5 voksne 3-4 timer for at få ham ud af trailor. Meget. Grim oplevelse for ham. Var desværre så sikker på, at grunden til vi kæmpede var en tidligere grim oplevelse, og ja vi anede ikke. Hvad vi stod med... Fik Joel heste træner ud ca en time med små pauser og en stor pause og så 20 min mere så gik hesten ind. Ud. 14 dage efter fulgt vi op ingen problemer... Året efter da han skulle indlægges gik han lige i trailor og ud på dyrehospitalet.

Bare for at sige en grim oplevelse, behøver ikke at tage så længe at komme over, hesten skal lige bryde det gamle, og man skal vide hvad man laver, så fungere det forbløffende godt. Og hurtigt.

Bortset fra det hatten af for du træner det, så det fungere, så meget nemmere den dag uheldet er ude og hesten skal læsses at den også kan læsses smiley håber i finder en løsning der virker for jer.

• #4   27. mar 2012 prøv at kig forbi www.algreen-multiservice.dk ?

Kommentér på:
Låne trailer?

Annonce