{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

Hvad har i lavet idag ? {{forumTopicSubject}}

Fik fri fra skole klokken 13.10 og var hjemme med bussen kl. 13.45, hvor jeg lige tog hjem for at slappe lidt af, få noget og spise og få skiftet til ridetøj.
Kl. 15.30 tog jeg ned til Filippa, hentede hende på folden og så fik hun ellers den helt store strigletur smiley tror jeg brugte ½ time bare på at strigle .
Så tog jeg ud og ride på hende. Brugte laaaaang tid på at løsgøre hende, da det er det min underviser mener jeg skal bruge tid på. Det med at få hende på bagparten venter vi med, til jeg har en sadel der passer. Hun kan jo alligevel ikke arbejde ordentlig og rigtig gennem ryggen, når sadlen trykker.
Nå, men jeg fik hende løsnet rigtig godt op i alle gangarter smiley Og så begyndte jeg at arbejde på at få hende lidt op, hvilket ikke er det helt store problem. Det er noget nemmere end at f hende til at søge ordentlig ned ad smiley

Hun var <i>så</i> mega sød - ved ikke hvad de har givet hende i foderet den anden dag, men sød det var hun i hvertfald. Der var kun en enkelt kikser i galoppen, hvor jeg ikke fik hendes skulder helt på plads, og det egentlig kun var en ½ kommando fra min side. Så det var ikke rigtig hendes skyld.

Så skridtede jeg hende godt af, og hun blev vasket og fik en rigtig god strigletur igen og en gang hot'n Cool i ryggen, og derefter hendes yndlings.. Noget at spise ;D

Og så skulle jeg have været henne og ride på Emil, men ejerne var ikke hjemme, så det blev kun til et hyggeligt besøg på folden smiley
Nu sidder jeg så her og slapper lidt af inden jeg vil op og sove. Skal op kl. 5-6 i morgen, da jeg skal til stævne. Og har ikke fået pudset udstyr, eller flettet hesten endnu. Heldigvis skal jeg først starte over middag smiley

Hvordan har jeres dag gået ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har i lavet idag ?
  • #1   15. sep 2006 hold da op, det var en laang historie smiley

    hehe, min blir nok lige lidt kortere... har arbejdet fra kl 7 i morges, nede i en hestehandler i skibby, hvor jeg har hjulpet til i stalden, og redet en masse firskellige heste, og så hjem til min egen hest, og springe... så fik jeg endelig min nye springsadel hjem, men det var den forkerte farve, så nu må jeg vente endnui en uge til den rigtige kommer ,P og så nu slapper jeg bar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt af, hehe


  • #2   15. sep 2006 Orgh smiley Samme her.. Helt af. Som om man falderlængere og længere ned i stolen. Har måtte rette mig op et par gang smiley

  • #3   15. sep 2006 Jeg fik fri kl. 13.05, og tog bussen lige derefter, dvs at jeg var ved Jaike kl. 13.48.
    Jeg fandt mine ting frem som jeg skulle have med op på rideskolen, for skulle op og gøre en hest klar til stævne i morgen.
    Så tog jeg Jaike ind og striglede hende lidt, og min lillebror på 8, fik lov at komme op og sidde lidt på hende mens jeg ryddede lidt op.
    Så hoppede han ned igen ( han synes at der var en smule langt ned! ), vi satte hende på folden og jeg mugede ud i hendes boks.
    Så tog jeg op på rideskolen og gjorden Chopin klar til stævnet i morgen, han blev bare super fin, og jeg er vildt nervøs ! :s


  • #4   15. sep 2006 Var ikke i skole skulle til Ørelægen osv :S,
    men så var jeg ude og købe et nyt dressur underlag(hvidt) og hvide bandager + stübben sadel, det klær min pony helt vildt! øvede dressur på både Salli som er tilsalg og Coco(: Salli gik vildt godt! fik øvet hende i nogle gode øvelser fx: at starte i galop lige efter hun havde stået stille, få hende til at bukke med hovedet, trav efter hun står osv. Hun er så lærenem(:


  • #5   15. sep 2006 Altså jeg købte ikke Stübben sadlen, den havde jeg i forvejen smiley

  • #6   15. sep 2006 Jeg var i skole til halv tolv.
    Så tog jeg hjem og slappede lidt af.
    Ca. kl. 2 cyklede jeg ud til Teddy og var der ca. 14-30.
    Så ventede jeg på min veninde kom og hentede hendes ting, for hun skulle lfytte :'(.
    Men så fik jeg hedes skab og fik ryddet op i alle mine ting.
    Så ville jeg gå ud på folden og sige farvel til Teddy.
    - Men...... Han var i rigtig nusse humør så jeg tog ham ind og striglede med alle hans strigler og vaskede muk og sur stråle.
    Så cyklede hjem.

    - Noglede der har et god råd til hvordan jeg kan behalnde muk væk, hurtigs muligt?


  • #7   15. sep 2006 Anita F :
    Ja , du skal holde det rent og tørt .. Hvis du nuller lidt i det hver dag , også smørre zinksalve på .. [Det kan købes på en apotek] (:


  • #8   15. sep 2006 Anita F: honning hver dag;D det hjælper... og det skal holdes rent og tørt der udover..

  • #9   15. sep 2006 var i skole til 14:30. så tog jeg direkte op på rideskolen.. gik ud efter min pony og begyndte at strigle ham en god omgang;D så skulle jeg ud at longere kun i rebgrime.. det gør jeg for at han selv kan få lov til at finde sin takt og bæring uden rytter engang imellem;D det var godt og haan kom godt dybt ned i en naturlig holdning;D så slap jeg ham lidt fri i "kravlegården" bagefter.. og løslongerede ham;D hihi.. så fik jeg ham til at lave nogle vildt gode øgninger hvor han bare svævede hen over jorden!! nice;D det er han nemlig god til uden sadel.. da vi var færdige og han var kølet ned, gik vi ind i stalden og han fik sin middags foder... derefter blev han striglet over igen og fik sit wrap;D imorgen skal han så klippes, så han bliver helt "skaldet", hihi;D... hans pels er begyndt at irritere ham;S

  • #10   16. sep 2006 været i skole til 1515 så kom min mor og hæntet mig (med trailer og hest) så tog vi op og red oppe på ridecenteret før vi kørte hjem så mugget jeg ud og sådan og så duschet jeg og spiste før jeg tog op til noge venner og hyggede med singstar og sådan.. og nu sidder jeg altså her;)

  • #11   16. sep 2006 Jeg har redet en dejlig tur til stranden/skoven med min kusine.

Kommentér på:
Hvad har i lavet idag ?

Annonce