{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Hjælp, forårskuller eller ? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er det sådan så min hest igen synes den skal finde på et eller andet for at gøre hverdagen mere spændende, eller smadre min økonomi -.-'

Han har i en kortere periode været meget stiv i bagebene og er begyndt at bukke og galopere om morgenen når han skal på fold, (har han ikke gjort før hen) .. Det ligner lidt at han låser i hasen, men alligevel ikke da han jo så også vil være låst i knæet, og det er han ikke .. Så skyder på det er fordi han er kold af at stå natten over, og er så ivirig efter at komme på fold, det måske gør lidt ondt på ham når han farer ud ?

Men men men ..

Nu er han så også begyndt at lave små buk under rytter, og vil ikke rigtig trave (sætter i skridt) hvorimod han plejer bare at være totalt fremdreven selvgående hest ..
Han prøver ikke at smide mig af eller noget, han løfter bage lige begge bagben en 20cm fra jorden, for at nærmest at gøre mig opmærksom på noget ..
Denne adfær har han heller ikke haft tidligere ..

Er han bare forårskåd eller ?
Jeg har haft dyrlæge på og hun kan absolut ikke se noget som helst, andet end at han er muskelfattig ..
Vi har lavet bøjeprøve og longeret med dyrlæge tilstede ..

Nogle der har forslag ? smiley

Det drejer sig om en 5 års vallak ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, forårskuller eller ?
Kommentér på:
Hjælp, forårskuller eller ?

Annonce