Problemer og smerter efter fald.. {{forumTopicSubject}}
Hej Alle sammen
Nu skriver jeg her, da jeg er ved at gå ud af mit gode skind efterhånden og ikke ved hvor jeg ellers måske kan finde et svar.
I midten af December blev jeg kastet af hesten til et stævne, jeg slog mig ret slemt da jeg landte på venstre skulder og knaldede hovedet i jorden (havde hjelm på) ud over det havde jeg også en kæmpe blod sprængning på højre ben, aner ikke hvordan det er sket dog.
Min læge har efterfølgende sagt at jeg har fået piskesmæld, havde hjernerystelse og var sygemeldt 14 dage efter uheldet.
Nu her går jeg til kiropraktor da jeg stadig har rigtig mange problemer med nakken og hovedpine, samt smerter i ryggen. Mine nakke hverivler og øverste ryghvirvler låser nemlig og skaber spændinger i min venstre skulder. Det er så hvad det er.
Men ved siden af får jeg indimellem blackouts, jeg besvimer simpelthen, fuldstændig umotiveret. Jeg kan være på vej på arbejde og pludselig får jeg koldsved over hele kroppen, brækfornemmelser og så sortner alt bare.
Har spurgt min læge flere gange om der er noget hun kan gøre, men hun kan ikke rigtig give mig nogen behandling eller sige hvad jeg skal gøre.
Har efterhånden svært ved at få en normal dag til at fungere, da jeg stortset altid er træt, og dårlig. Jeg bliver også ekstremt nemt syg, med feber og hovedpine, ondt i halsen mm. ud af det blå. Før i tiden var jeg max syg én gang om året.
Ved snart ikke hvad jeg kan gøre, så tænkte der måske var nogen der har oplevet noget lignende og evt. fået noget behandling der har hjulpet eller bare har nogle gode råd?
Har lidt overvejet akupunktur, men har ikke rigtig noget erfaring med det,
Alle råd eller oplevelser er velkomne
dec 2006
Følger: 72 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.248
evt tjekket for blodpropper osv?
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Heste: 12 Emner: 9 Svar: 998
aug 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Heste: 2 Svar: 3
Har selv haft styrt for mange år siden hvor jeg også kom alvorligt til skade med nakken. og der kommer jeg gennem adskillige scanninger osv. og efterfølgende har jeg gået til både kiropraktor og fys. Desværre døjer jeg stadig med smerter i nakken og hovedpine til tider, men det er heldigvis i mild grad. For at jeg ikke skal få for mange spæninger og smerter, så går jeg til cranie secral terapi. Det kan helt klart anbefales!
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 178
Jeg kan heldigvis bruge mine ben og sådan noget igen nu, men det er altså ret vigtigt at ryggen den virker for ellers kan man bare ingenting.
Min far har også en revne i rygraden og han får også nogle stærke underlige smerter nogle gange selvom det mest er i armene da det er ved nerverne der går ud til armene skaden er sket.
apr 2008
Følger: 36 Følgere: 32 Heste: 8 Emner: 30 Svar: 376
Fik selv en uforklarlig og meget slem hovedpine, med mange underlige symptomer, så jeg var den vej rundt, da min læge ikke var tryg ved det!
jan 2008
Følger: 28 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 575
Jeg havde også fået diaknosen piskesmæld, men efter et år og en ny læge,blev jeg endelig henvist til en reumatolog, og så viste det sig at jeg havde en diskusprolaps i nakken, så afsted med dig til lægen og be om en henvisning til en reumatolog...
God bedring
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Heste: 12 Emner: 9 Svar: 998
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 2.737
apr 2008
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Heste: 3 Emner: 25 Svar: 106
apr 2008
Problemer og smerter efter fald..