{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tillids øvelser
  • #2   7. apr 2012 Jeg fik et helt fantastisk råd, der virkede helt fantastisk på min hoppe:

Prøv at slippe hende løs på ridebanen eller i ridehallen. Evt marken hvis den ikke er alt for stor og lad hende komme til dig.. (Det kan tage tid og tålmodighed er vigtig!) Når hun kommer til dig er det vigtigt at du er afslappet og dit kropsprog er åben overfor hende.
    Når hun kommer får hun ros og godbidder. Så skal I starte med at lege fangeleg/Tik... Hun skal følge dig konstant og når hun følger trofast efter dig så begynd at skifte retning hurtigt så hun er tvunget til at holde fokus på dig hele tiden. Giv hende en godbid en gang i mellem, så hun forstår at det hun gør, er rigtigt.. smiley

På den måde vil hun lære at følge dig.. smiley

• #3   7. apr 2012 Han kommer hen til mig på folden og følger efter mig. Men der mangler tilid til mig

• #4   7. apr 2012 Hvis han følger dig, har han også lidt tillid til dig. Men følger han dig også, hvis du drejer, bakker ovs.? smiley

• #5   7. apr 2012 Når jeg drejer gør han, men ikke når jeg bakker

• #6   7. apr 2012 Så vil jeg foreslå dig, at øve det smiley
    Hvad så når du stopper? Stopper han så også? smiley

• #7   7. apr 2012 Ja det gør han, han vil bare ikke bakke

• #8   7. apr 2012
    At hesten følger efter er ikke nødvendigvis tillid - mange heste følger efter gud og hver mand, altså mennesker de lige har mødt og ikke kender.
    De gør det af vane og fordi de tror der er en chance for at få en godbid.

Mit bedste råd er at i lære hinanden og kende. Når dvs. du lære hans reaktioner på en masse ting og kende, han lære de signaler du bruger og kende og på den måde lære du at tackle hesten bedst muligt.

• #9   7. apr 2012 Må jeg spørge, om det er en af de heste du har opretter herinde? smiley
    Kan du røre ham over hele kroppen? Ellers vile jeg trække en tur med ham. Måske forbi nogle "farlige" ting, så du er der for ham. Men husk, at hvis han trækker sig væk, skal du gå væk med ham. Ikke tvinge ham til noget, men presse forsigtigt på i stedet smiley

• #10   7. apr 2012 Pust den stille på mulen, når du kommer ud i folden eller generelt hilser på den. Det har jeg gjort med min og nu pruster hun mig i hovedet hver gang jeg kommer.

• #11   7. apr 2012 ja han er oprettet herinde Duné.
    ja jeg bruger tid på ham, og der er ikke rigtig noget han er bange for udover biler der holder i tomgang, han får kun godbidder når han har gjort noget. kan røre ham næsten over det hele, men under maven er han kilden og er ikke meget for at blive rørt over ryggen og på bagbenene. vi har gået nogle ture sammen.
    Jeg er altid rolig i nærheden af ham, osse fordi han er hingst og er meget opmærksom/nervøs overfor mennesker. men det er gået meget frem på den uge jeg har haft ham.
    ville bare gerne høre om der var noget vi kunne lave sammen for at styrke den tillid han allerede har til mig

• #12   8. apr 2012 Synes jeg osse selv, men det kunne jo være at der er nogle som har idéer til noget smiley

Kommentér på:
tillids øvelser

Annonce