Er prisen fair, for vores hoppe til salg? {{forumTopicSubject}}
Hejsa HG
Ja, krisen er jo over os alle og det er bestemt noget man som sælger kan mærke.
Jeg ville hører jer, hvad i mener om den pris, vi har sat vores unghoppe til.
Hun er renracet fjordhest(rødt pas) på 4,5 år, kåret med 7 i helhed(som 3-års), fået 22 point på roskilde dyreskue, god benstilling, har fået føl, er tilkørt, er ca 140,5cm, redet i alle gangarter(kan samles i skridt, trav og lidt i galop)og er meget ærlig at ride, kan rides alene på tur, er trafiksikker og er meget snaksalig med et dejlig mildt sind. Er igang med vacc. efter de nye regler. Passet med smed og ormekur.
Vi har sat hende ned til 12500kr, hvilket jeg jo synes er meget billigt, men det er nok også fordi jeg kender hende og har passet hende siden hun blev født.
Hvad mener i om prisen? Og synes i evt. der mangler noget på hendes annonce?
jun 2009
Følger: 61 Følgere: 65 Heste: 5 Emner: 112 Svar: 1.151
jul 2010
Følger: 78 Følgere: 155 Heste: 3 Emner: 172 Svar: 1.036
Det er billigt for en ren fjordhest som hende.
Så synes prisen er rigtig god, hvis i står og skal af med hende og ikke behøver vente et halvt år før første henvendelse :-))
dec 2004
Følger: 89 Følgere: 89 Heste: 2 Emner: 628 Svar: 3.898
jun 2011
Følger: 41 Følgere: 40 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 293
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Heste: 2 Svar: 104
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 234 Svar: 796
Tak for jeres svar, ja sikke svære tider vi er igennem, bare det var nemmere, at finde sin hest et godt hjem.
Men forhåbentlig bliver det bedre på et tidspunkt.
Hav jer en god eftermiddag
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Heste: 2 Svar: 104
jun 2007
Følger: 60 Følgere: 55 Heste: 7 Emner: 50 Svar: 588
Jeg regner med at sende min fuldblodshoppe til stationsafprøvningen, for der er bedømmelsen ikke kun på den sidste ved kåringen. Men over alle 30 dage hun er der. Det giver jo helt klart et meget meget bedre billede af hvad hoppen rent faktisk kan. Og som sagt alle dage til stationsafprøvningen. Hoppen kan faktisk blive kårede selvom hun ikke kan stille op til kringen den sidste dag. Det skete sidste år på Vilhelmsborg. Hoppen var blevet skadet og kunne ikke stille op til selve kåringen, men blev kårede på de andre dage ud fra det hun præsterede der. Og jeg m.f. var helt enige. Det var ved gud en lækker hoppe.
Er prisen fair, for vores hoppe til salg?