{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Er prisen fair, for vores hoppe til salg? {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG smiley

Ja, krisen er jo over os alle og det er bestemt noget man som sælger kan mærke.
Jeg ville hører jer, hvad i mener om den pris, vi har sat vores unghoppe til.

Hun er renracet fjordhest(rødt pas) på 4,5 år, kåret med 7 i helhed(som 3-års), fået 22 point på roskilde dyreskue, god benstilling, har fået føl, er tilkørt, er ca 140,5cm, redet i alle gangarter(kan samles i skridt, trav og lidt i galop)og er meget ærlig at ride, kan rides alene på tur, er trafiksikker og er meget snaksalig med et dejlig mildt sind. Er igang med vacc. efter de nye regler. Passet med smed og ormekur.

Vi har sat hende ned til 12500kr, hvilket jeg jo synes er meget billigt, men det er nok også fordi jeg kender hende og har passet hende siden hun blev født.

Hvad mener i om prisen? Og synes i evt. der mangler noget på hendes annonce?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er prisen fair, for vores hoppe til salg?
  • #1   8. apr 2012 Ja, jeg synes at det er helt fair smiley

• #2   8. apr 2012 Synes det er en rigtig god pris.
    Det er billigt for en ren fjordhest som hende.
    Så synes prisen er rigtig god, hvis i står og skal af med hende og ikke behøver vente et halvt år før første henvendelse :-))

• #3   8. apr 2012 Synes det er billigt smiley . Min veninde købte en fjordhestevallak på 4 år, med stamtavle godt nok, kun ryttervant og 145 i stang, og hun gav 19.000,-

• #4   8. apr 2012 Helt fair smiley den skal hverken sættes op eller ned, inden du har fundet en køber smiley

• #5   8. apr 2012 Ja det er fair nok, problemet er bare at folk intet vil betale for heste i øjeblikket. Jeg har annonceret med 1 hoppe på 3 år, der har været rytter på et par enkelte gange...med fuld afstamning pas og chip til 5000 kr, det kunne den ikke sælges for

• #6   8. apr 2012 * Hende med drømmehestene smiley *: Ja, det var en avlsgodkendt hingst; Mosegårdens Elegant smiley

Tak for jeres svar, ja sikke svære tider vi er igennem, bare det var nemmere, at finde sin hest et godt hjem.
    Men forhåbentlig bliver det bedre på et tidspunkt.

Hav jer en god eftermiddag smiley

• #7   8. apr 2012 Hende med drømmehestene: den jeg omtalte før var også en fjordhest. Så den har intet med ham jeg har til salg nu, skriver jo også at det var en hoppe;-)

• #8   9. apr 2012 Prisen er meget fair. Og hvis man syntes kåringen er for lav, kan man jo altid tage hende til omkåring. Folk ser ikke så meget om de er kårede med 7 el. mere i helhed. Det er bedømt ud fra en enkelt dag og hoppen kan have haft en dårlig dag. Mange avler feks. helst have en rigtig god DS hoppe end en middelmådig DH hoppe (DV) Nogle gange er det nemlig de hopper med ejer der har et Navn og ikke altid den bedste hoppe der rent faktisk bliver kårede med højst karakter. Og igen er det en bedømmelse på en enkelt dag.
    Jeg regner med at sende min fuldblodshoppe til stationsafprøvningen, for der er bedømmelsen ikke kun på den sidste ved kåringen. Men over alle 30 dage hun er der. Det giver jo helt klart et meget meget bedre billede af hvad hoppen rent faktisk kan. Og som sagt alle dage til stationsafprøvningen. Hoppen kan faktisk blive kårede selvom hun ikke kan stille op til kringen den sidste dag. Det skete sidste år på Vilhelmsborg. Hoppen var blevet skadet og kunne ikke stille op til selve kåringen, men blev kårede på de andre dage ud fra det hun præsterede der. Og jeg m.f. var helt enige. Det var ved gud en lækker hoppe.

Kommentér på:
Er prisen fair, for vores hoppe til salg?

Annonce