{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

Hestemassør - uddannelse? {{forumTopicSubject}}

Hello HG

Jeg står og overvejer at tage hestemassøruddannelsen ved siden af min alm. uddannelse her med start i august.

Da jeg synes det er en dyr uddannelse, ville jeg høre om der overhovedet er en ide med det?
Er der mange herinde som benytter hestemassør?
Og dem der er hestemassør, har de nogle kunder og kan de tjene lidt ved det?

Kom med dine erfaringer! smiley

Ku vildt godt tænke mig uddannelsen, men der skulle helst være flere kunder end mine egne to krikker smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestemassør - uddannelse?
  • #2   10. apr 2012 Jeg bruger jævnligt en hestemassør til min hest, og hun kommer fast i stalden ca. hver 2-3 uge. Og tror det bliver mere og mere populært at bruge det ti hesten som velvære, forebyggelse og behandling af div. spændinger osv. smiley Jeg bruger det selv som velvære til min, og som forebyggelse af skader og spændinger.

Kunne gså rigtig godt tænke mig den, men det er en rigtig dyr uddannelse ja.

• #3   10. apr 2012 Det kommer an på hvor du tager den... jeg tog den i Sverige, og kan ikke anbefale den. den er meget mangelfuld. Ved at Mysir også tilbyder den, og der skulle den være meget mere dækkende. Jeg syntes ikke at der var penge i det, og valgte derfor at lade være med at tage sidste modul af uddannelsen. Folk ville ganske enkelt ikke betale for en massør. Jeg havde masser af kunder, da jeg kørte ud gratis, men ligeså snart at jeg tog lidt for det, ja så gad folk ikke betale... masserer nu kun i de stalde jeg har tilknytning til, hvis de beder mig om det, og så min egen... Det er rigtig svært at tjene penge på det. Med mindre at man kommer/står opstaldet et stort sted, der kan give en masse kunder...

• #4   10. apr 2012 Min hest får masage hver 14 dag og vil ikke kunne undvære det;)

• #6   10. apr 2012 Jeg vil sige hende jeg bruger lever af det og hun masser i hele Nordjylland men hun er mega dygtig;) hun masser for Andreas helstrand;) hun har også en hjemme side smiley

Kommentér på:
Hestemassør - uddannelse?

Annonce