{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Hestetandlæge {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg tænker meget over hvilken uddannelse jeg skal vælge senere i livet og valget er faldet på enten veterinærsygeplejerske eller hestetandlæge. De fleste fortæller mig at jeg skal holde mig fra veterinærsygeplejerskeuddannelsen da det ikke er til at finde hverken elevplads eller arbejde bagefter. Så googlede jeg hestetandpleje og hestetandlæge og jeg har svært ved at finde noget om uddannelse herhjemme. Kan man overhovedet uddanne sig herhjemme og hvilken vej skal man gå? Hvem hvad hvor?
Jeg har ingen gymnasieluddannelse, så jeg er indstillet på at skulle tage sådan en først.

Håber der er nogen der kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestetandlæge
  • #1   12. apr 2012 Du kan ikke tage uddannelsen herhjemme. Nu ved jeg ikke hvor i landet du kommer fra, men her i jylland, har jeg både brugt Carina Reimer og Mai Nikolajsen. De er meget søde og du kan måske evt prøve at komme i praktik eller noget hos dem smiley Så kan du også se om det virkelig er det du vil. Man skal have en god fysik - for det er hårdt arbejde. Held og lykke med det smiley

  • #2   12. apr 2012 Det er rigtigt at det er svært at finde elevplas og arbejdsplads med veterinærsygeplejerske, desværre.

    Med hestetandlæge, ved jeg desværre ikke..


Kommentér på:
Hestetandlæge

Annonce