519 visninger
|
Oprettet:
STOLT ! :D {{forumTopicSubject}}
ja er simpelthen så stolt af min lille Ian (;
når man tænker på at jeg købte ham for kun 1 år og 4 månedern siden !
Alt det vi har nået ;')
dengang var han en meget hingstet ung 2 års. (se billede nr 18) og nu er han bare den dejligste roligste unghest man kan tænke sig !
Man kan virkelig gøre ALT ved ham! ;D børn helt ned til 7 år har redet rundt på ham i både trav og galop, og han finder sig bare i det ! <3333
Jeg elsker bare den hest så sindsygt meget !
Vil aldrig nogensinde af med ham! Han er MIN superstar (;
har i det også sårn med jeres hest ? (;
sep 2005
Følger: 77 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 480
Jeg ved det faktisk ikke helt, Pikao kunne jo det hele dengang jeg fik ham. Og der har været prioder, hvor jeg ikk har kunne ride ham. fx. i vinters( her er ingen ridehal i vaarst, endnu :D) var det koldt og glat, så havde han kolik, haft ondt i ryggen, været halt, og nu har han lige haft ondt i ryggen igen.. Men jeg blev stolt af vores resultat til det udv. klubstævne i SKO
Forresten Katt, Jeg har nogle billeder af dig og Ian fra Lc2 til det udv. Klubstævne i SKO.. Jeg laver en cd her snart til webmaster på SKO's hjemmeside, så de kommer nok snart derind
sep 2005
Følger: 77 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 480
apr 2004
Følger: 95 Følgere: 89 Heste: 4 Emner: 122 Svar: 344
Jeg har godt nok altid ønsket mig en friser :o(
jul 2005
Følger: 75 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 363 Svar: 2.467
Sophie, Stald Day . - ja så jo din skønne hest til stævnet på sko (; ej hvor sejt ;D vil gå derind og se en dag om de kommer (; tak ;D
Helle S. - Ja det er han også (; Man kan mæske på ham at han stoler meget på en ;D heeh min ridelærer har sagt at han elsker mig for højt ! fordi at hun en dag skulle prøve ham men han ville bare ikke væk fra mig ;')
Hvem ved, måske får du en dag ?
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.774
- har det skam på samme måde , med mit føl . 2 måneder er han nu . Og han er overhovedet ikke afhænig af hans mor eller omvendt.. Han kan fint stå bundet , gå tur med ham . Han er utrolig styr bar . Han går lige op i traileren , uden hans mor ved sig . Han gør stortset alting selv. Og han er det mest roligste føl , jeg nogensinde har set indtilvidere . Er det ikke flot af et føl på to måneder , der kan alt det uden sin mor . xD . det sys jeg i hvert fald , hihi (:
sep 2006
Følger: 201 Følgere: 181 Heste: 3 Emner: 261 Svar: 1.511
STOLT ! :D