{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wrap om sommeren
  • #1   29. apr 2012 Jo det kan man sagtens smiley Det gør vi der hvor min står, og der har aldrig været noget

• #2   29. apr 2012 Jeg fodrer med wrap året rundt...jeg åbner hele pakken så der ikke kan dannes kondens men spreder det ikke...mit er så noget rimelig fint tørt noget...
    sommetider hvis det er rigtig varmt og det har stået for tæt i de lag så kan det sidste godt blive fugtigt men altså jeg har en balle til en måned og det fungerer fint...

• #3   29. apr 2012 Zederkopf jeg tror det er fordi du ryster det eller også er det noget meget fugtigt du har...
    Hvis du spreder det så tror jeg du er nød til at vende det hver dag...
    Det kan selvfølgelig også være du har en fin ny og varm stald for det kan jeg jo ikke prale af...vi har naturlig udluftning i form af utætte døre og vinduer etc. Så der er jo temlig koldt inde smiley det er så en fordel lige ved wrappen he he

• #5   29. apr 2012 hmm mærkeligt...jeg har lige brugt det sidste af mit idag...det har jeg haft i en måned...har ikke gjort andet end fjerne plastic fra sider og øverst (plastikken nederst ligger det jo på)...det er en firkantet balle og har absolut ikke skyggen af fugt eller varme i det...
    Er det wrap til køer du fodrer med for det er vist fugtigere ikke...
    jeg er bare enormt heldig med min leverandør for han ved det skal bruges til heste og gør rigtig meget for at det er så tørt som muligt inden det bliver wrappet fordi han er så nervøs for at hestene skal blive dårlige...han skærer også altid plastikken op og kontrollerer ballen inden han kører for at være sikker på den er i orden ;O) men jeg ved han leverer et andet sted hvor de netop ryster det ligesom dig og de har også problemet med at det bliver dårligt....men efter han har sagt til dem at vi ikke ryster det men blot åbner pakken...så har de heller ikke problemet længere ;O)

• #6   29. apr 2012 ok så tror jeg at jeg køre 1 ind i stalden og bare åbner uden at ryste den op smiley

• #8   29. apr 2012 Vi har de sidste 4-6 måske 7-8 uger kørt med wrap da vi ikke kunne få hø.. Hvor vi har rystet det, og lagt det i laden. Vi har ingen problemer haft, og det er første gang vi køre med wrap..

• #9   29. apr 2012 Har lige talt med min leverandør og han siger det har meget at gøre med hvad det er for wrap...hans er der ikke så meget kløver i og kløver er lig sukker og får wrappen til at gære så det kan være grunden til jeg ikke oplever problemet smiley

Kommentér på:
wrap om sommeren

Annonce