{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Hjælp til portalen {{forumTopicSubject}}

Jeg har oprettet mig selv og min hest inde på portalen, og er på vej til at oprette os som ekvipage. Da jeg skriver min hest's navn: suni hedevang, kommer der to op af hende. Den ene har jeg oprettet, og den anden ved jeg ikke hvor kommer fra.
Den ene har samme UELN-ID nr. som dens UELN nr. og står som registreret under avlsforbundet Oldb

Den anden Har samme UELN nr som den anden, men den UELN-ID nr. er et jeg aldrig har set før. og er oprettet i OL avlsforbundet, som rent faktisk er det det hedder, og ikke Oldb.

Den første er den jeg selv har oprettet, men hvorfor er den anden der? er det fordi at hun er registreret som konkurrence hest inden drf portalen kom, eller hvorfor? Den jeg selv har oprettet, har jeg ikke oprettet som konkurrence hest, selv om der står i hendes pas at hun er oprettet som konkurrence hest, fordi at jeg ikke gider betale 300 kr inden jeg evt. kommer til at ride c stævner.

Er der nogle der kan hjælpe mig, har i evt. været ude for det samme?
Jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge, da jeg nu er lidt usikker på om jeg har udfyldt den rigtigt til at starte med smiley

Mange tak for hjælpen på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til portalen
Kommentér på:
Hjælp til portalen

Annonce