{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

"du må virkelig elske de der heste hva?" {{forumTopicSubject}}

hej hg smiley

ja her for nogle minutter siden fik jeg en besked fra min far hvor i der stod: "du må virkelig elske de der heste hva?"
min første tanke var:"hvad snakker du om?"

Men han tænker selvfølgelig på at det står ned i stive stænger og jeg skal cykle til ridning smiley hahah

og det er jo kun 32 km smiley hihi

hvad skal i så lave i dag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "du må virkelig elske de der heste hva?"
  • #1   10. maj 2012 Ja, det er egentlig utroligt hvad man gør for at komme ud til sin hest x) Og hvad man gør for sin hest x)
    Synes det er ret godt klaret med 32 km i dette vejr! smiley

    Jeg skal have lavet en lille indhegning til min hest, ved det ene læskur, da han ikke må bevæge sig ret meget de næste 2 uger. :-))


  • #2   10. maj 2012 Ja, men er jo næsten van til det nu smiley

    Hvorfor må han ikke det? smiley


  • #3   10. maj 2012 ja hvad gør man ikke for de små heste smiley
    Jeg skal være i skole til kl 15.25 hvorefter jeg skal jeg hjem og skifte tøj , og så skal jeg ud og hente foder , og så op til hesten og ride lidt . derefter skal jeg hjem til min kærestes forældre , da hans lillebror har fødselsdag i dag smiley


  • #4   10. maj 2012 Haha xD Men respekt til dig! smiley

  • #5   10. maj 2012 Han har en seneskade smiley

  • #6   10. maj 2012 Mine forældre siger bare at de ikke kan forstå jeg gider.
    Men sjovt de egentlig reagere sådan, de ved jo selv hvordan det er at have børn, og den følelse har man til ens hest.
    Men de menerat sådan kan man da ikke have det til et dyr.
    Så ingen forældre opbakning fra min side med det smiley De gider ikke engang hilse på den nye mule.
    Men hvad dælan, jeg klarer mig alligevel smiley

    Man kan næsten kun blive glad når man cykler i stalden for at lukke alle hestene ud, og man bare kan se, at de egentlig nyder at komme ud og løbe i regnen smiley

    Nogle af dem kom dog ind efter et par timer, men min Caliopi og hendes folk kammerat Charley, de havde slet ikke tid til at sige farvel da jeg cyklede hjem, de nød at være på græsmarken smiley

    Jeg tror egentlig bare, at hestene er hvad vi gør dem til.
    Hvis det regner i naturen, hvad gør de så? Æder videre smiley
    Min har godtnok regndækken på.
    Men vi har to i løsdrift, uden dækken. De stod hellere ude i regnen og legede i stedet for at gå ind og spise smiley

    Men nu er jeg så cyklet hjem i en softshell jakke, leggiens og sneakers - jeg er driv hamrende våd! Haha, men kan ikke andet end at grine af det, og nu vil jeg i tørt tøj og ind til byen smiley

    Håber I alle får en god dag trodsalt.


  • #7   10. maj 2012 Haha, lidt sjov besked. smiley

    Jeg skal ud og lukke heste ind her kl 17, var så heldig at min far kom tidligt hjem idag, så jeg ikke skulle cykle der ud. smiley Lækkert. smiley


  • #8   10. maj 2012 32 km. det var meget!? smiley
    Ja mig og min far kommer tit op at toppes, fordi jeg hellere vil ned til hestene end at komme med på camping (det er vi hver weekend) Og at straks når jeg kommer hjem så tager jeg ned til mine hypper smiley
    men hva dælen, de betyder jo ALT! smiley


  • #9   10. maj 2012 Rigtig god ide zederkof smiley
    vil prøve og finde ud af det...


Kommentér på:
"du må virkelig elske de der heste hva?"

Annonce