13. feb 2006 Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.842
Husk nu 10-indlægsreglen, venner :-) {{forumTopicSubject}}
på forsiden lige nu, er der 2 (!) indlæg der ikke handler om stemmerunde, bedømmelser, se mine nye billeder!!!!
Kan I ikke huske at slå indlæg med samme emne sammen?
Altså er der på forsiden (dvs blandt de første 10 indlæg- heraf navnet på reglen) et emne der hedder stemmerunde, så fortsæt i denne tråd. Lad være med at lave endnu een... Og er der nogen der gerne vil vise os sine nyeste billeder... så skriv i denne tråd, at du OGSÅ gerne vil vise os dine nyeste billeder...
Det er en god regel, når nu admin ikke vil/kan lave sorteringssystemet i forum om.
På den måde kan vi stadig se hinandens nye billeder, og have indlæg om bedømmelser og stemmerunder fremme på top 10, de ligger der bare ikke i´mange eksemplarer...
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.842
feb 2006
jun 2005
Følger: 140 Følgere: 144 Heste: 33 Emner: 110 Svar: 713
Du er ikke den eneste der er træt af: stemmerunder, giv en bedømmelse ... osv.
jun 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 82 Svar: 881
Os der ikke gider at deltage i udfordringer osv. kan jo bare lade være med at læse de intetsigende tråde.
Jeg synes faktisk at disse broktråde ( som denne tråd jo er) er lige så trælse som stemmerunderne osv.
feb 2006
Lise(C)> dette var ikke ment som en broktråd, men det er da blevet...
Men jeg synes også at der skal være plads til at folk fortæller at de har fået nye billeder, og kom og giv Lotte en bedømmelse. Det er jo, som du selv siger, et billedgalleri.
Men er det ikke nok med en enkelt tråd om udfordringer, en om nye billeder og en enkelt om stemmerunder osv? Behøver de første 10 tråde KUN være med den slags tråde?
Jeg synes det er synd, at vi hæmmer de mere interessante og mere debat prægede tråde. For når først de er gledet ud af top 10, ja så er der få der ser dem.
Og der er flere der spørger om gode råd og spørgsmål ang træning, avl, eksteriør, horsemanship mm.
De bliver ligeledes hurtigt fjernet fra top 10, og igen er der få der ser dem.
På den måde vælger folk at spørge på heste-nettet, hvor der er flere emner, et andet sorteringssystem i trådene, og hvor de interessante tråde kan opdateres til at ligge øverst igen, hvergang, der er et indlæg i det...
Vi som brugere på hestegalleri, må jo så spørge os selv, om vi "bare" vil være et billedgalleri, eller om vi også vil op i de voksnes rækker, og konkurrere på mere lige fod med andre hestesider... For det kan vi altså godt, hvis vi tager os sammen, og ikke fylder vores forum med den ene intetsigende tråd efter den anden, hvor tråden med fordel kan slås sammen med en anden magen til tråd. Det bliver hestegalleri ikke dårligere af...tværtimod... og husk, der ligger jo så stadig altid een tråd i top 10 med det du skal bruge, hvad enten det er se nye billeder, eller vil være med i en stemmerunde. Der er således plads til mange flere forskelligartede tråde, og vores forum bliver på den måde alsidig og varieret, fremfor ensformig og trist.
jun 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 82 Svar: 881
Udfordringer osv. siger ikke mig en dyt, men det er jo ikke en hemmelighed, at langt de fleste brugere i dette forum er små børn, og de de går oftest mere op i at udfordre hinanden og vise deres ponyer frem - og hvem har så lov til at fylde mest - dem der vil debatere, eller dem som vil vise deres ponyer/heste frem???
feb 2006
Så længe at forum er organiseret som det er, må vi prøve at løse "problemerne" så vi alle tilgodeses.
Jeg er heller ikke interesseret i udfordringer mm, men jetg er omvendt heller ikke interesseret i 5 tråde der alle omhandler "hvilket foder skal jeg give Tubbe?" Da vil alle der har det spørgsmål jo i princippet også kunne skrive i samme indlæg.
Vi må jo se, om vi ikke kan klare det i fællesskab.
Husk nu 10-indlægsreglen, venner :-)