1.360 visninger
|
Oprettet:
4. nov 2007 Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 5 Emner: 296 Svar: 870
Kolding Rideklub Pris??? {{forumTopicSubject}}
Har lige været inde og kigge på hjemmesiden, men føler ikke rigtig jeg får det af vide jeg gerne vil vide:
Hvad koster opstaldning af hesteboks u. undervisning og ponyboks u. undervisning, og hvad får man med i opstaldning, hø/wrap/foder/andre faciliteter??
Håber i kan hjælpe mig, fordi jeg sider og skriver eksamens opgave, og skal lige beskrive konkurrenterne og deres pris
Tak tak
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 167
nov 2007
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 5 Emner: 296 Svar: 870
nov 2007
http://www.koldingrideklub.dk/
- Kender kun den rideklub i Kolding
nov 2007
Jeg er bare ved at lave EØ eksamens opgave og skal vide noget om konkurrenterne...
Vil meget gerne vide hvad man fik med i opstaldningen..
apr 2009
Følger: 113 Følgere: 108 Heste: 2 Emner: 25 Svar: 282
jeg har fået pony på KOR efter der er blevet lavet ny stald. prisen for en ponyboks er 2300 incl. 3 undervisningstimer som man desværre ikke kan betale sig udenom. men man kan jo bare lade være med at bruge undervisningen, som jeg gør:D I opstandlingen er der halm to gange dagligt inkluderet men hø skal vi selv sørge for. det der dog sådan derude at vi kan bestille hø ved nogle der har hest derude og så bliver det meget hurtigt smidt op på hø loftet så nemmere kan det ikke blive...
da jeg kom ud på KOR var jeg også lidt skeptisk hvad angår det med at være snobbet. Men nu har jeg efterhånden været der i over et halvt år og jeg hår fået rigtig mange søde veninder derude, og jeg har slet ikke oplevet at der skulle være snobbe!! Jeg har en veninder derude som havde hest før alle hos "nye" kom da den nye stald var færdig og der sagde hun at der er blevet så rart at være på KOR efter alle os nye er kommet så der har altså muligvis været noget om snakket før den nye stald, men jeg vil blot påpege at sådan er det absolut IKKE mere derude !;D
håber du kan bruge svarende til noget:D
Mvh. Maja
Kolding Rideklub Pris???