{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Hoste pga forkølelse :) {{forumTopicSubject}}

Min pony har hostet i noget tid pga forkølelse men det er nu blevet lidt slemt så dyrlægen kommer imorgen og tjekker hende, men derudover har hun allergi imod støv så vil høre om i kan anbefale noget?

Har fået anbefalet hvidløgspulver men da hun ikke kan li det har jeg overvejet at ligge det i noget mash? hvad synes i jeg skal gi hende?

Hun får vand i sit foder og vasker hendes hø/wrap

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hoste pga forkølelse :)
  • #2   14. maj 2012 hvis hun ikke kan lide pulveret kan du give hende granulat, det lugter ikke nær så meget og jeg tror egentlig heller at det smager så stærkt. og det støver jo som en i H****** smiley men prøv granulat.

• #3   14. maj 2012 Kold kamillete er godt mod forkølelse (:
    min pony har selv noget allergi. vaskede hø'et, men det hjalp ikke rigtigt. Nu får han udelukkende wrap, og det har hjulpet. Så vil råde dig til kun at fodre med wrap, lade være med at have hø, halm osv stående tæt på boksen, da det kun gør det værre..
    og så selvfølgelig lade være med at feje mens hesten står inde (:

• #4   14. maj 2012 Sørg for den er så meget ude som muligt.. Min har også støvallergi, men for et år siden kom han i løsdrift og han har ikk hostet siden.

Men Blue Horse Ventilatoer syntes jeg er godt..

• #5   14. maj 2012 Kan klart anbefale en masse ting (har en hest hvor bronkierne trækker sig sammen.)
    - Blue Hors Ventilator.
    - Vandet hø
    - Spåner
    - intet staldarbejde mens hesten er inde.
    - Lad den ikke fryse (det fremhæver hosten)
    - Equistro Secreta Pro MAX ¨
    - Ved fodring af byg/havre, Så spul det lidt (meget lidt) med vand, så støven ligger sig.

Hvis det bliver helt slemt, kan dyrlægen giver dig noget midlertidigt. Denne form for medicin er dog ikke lovlig hvis hesten skal til stævner.

Håber det kan hjælpe:-)

Kommentér på:
Hoste pga forkølelse :)

Annonce