{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

opstalning {{forumTopicSubject}}

min plag på 1 år står opstaldet og nu rykker den anden hest som står der. hvem har ansvaret for min plag ik står alene? en har tilbudt mig at låne en ven til hende for halvdelen af bokslejen.. er det sådan man gør.. jeg aner det ikke.. det min første hest og ved ikke hvordan man normalt gør i sådanne situationer.. jeg vil bare ikke have min plag hoppe står alene.. nogen der kan fortælle mig hvordan det plejer at være.. nogen har fortalt mig at det er opstalderen som skal sørger for ingen står alene .. please hjælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opstalning
  • #2   16. maj 2012 heidi det er også hvad jeg har hørt.. men ville lige høre andres menning her.. hun må ikke stå alene.. og tror det er opstalderen som skal sikre sig hun ikke gør det.. altså er det nødvendigt at jeg betaler for hun ik står alene gør jeg det for min hoppes skyld. men syntes ikke det er helt fair jeg betaler for min egen og derudover skal jeg betale halv for en andens så hun ikke kommer til at stå alene. smiley

• #3   16. maj 2012 vis der er andre heste den kan gå sammen med er det fint, den behøver ikke have en på sin egen alder, det er det vist ingen regl om. vis der slet ikke er andre heste må duu nok flytte den til et sted med andre.

• #4   16. maj 2012 Jeg vil da mene at Opstalder og dig skal samarbejde om hvorn I undgåer din plag kommer til at gå alene. Det er lige så meget dit ansvar som opstalder da det er din hest. Men ta en snak med opstalder hvorn I løser det problem.

• #5   16. maj 2012 jeg har også tænkt på om evt flytte hende men opstalder bor dejlig tæt på mig. så det ville være så surt smiley

• #6   16. maj 2012 har talt med min opstalder og hun ville prøve at ringe til en veninde om evt at få en af hendes ned.. det er den samme veninde som har ringet til mig og sagt at hvis en af hendes heste skal ned og holde min med selskab kommer det til at koste mig 500 kr om md.. det jo så oveni hvad jeg selv betaler for opstaldning

• #7   16. maj 2012 Det er ikke i orden. Så er der ikke andet for end finde et andet sted

• #8   16. maj 2012 ja det er desværre meget øv smiley

• #9   16. maj 2012 din hest, dit problem jeg synes ikke du kan ikke forlange at opstalderen skal skaffe en selskabshest til din, medmindre du vil betale for det- og hvem hænger så på selskabshesten, hvis din hest forsvinder fra stalden?

• #10   16. maj 2012 ja det er min hest.. jeg må flytte hende eller betale det som blir forlangt for er ellers rigtigt glad for mit opstaldning

• #11   16. maj 2012 Jeg ville også mene, at det er udlejerens ansvar, de lejer bokse/ mark ud, så det må da være dem, der skal sørge for, at der mindst går 2 heste... De har jo sikkert vidst noget tid, at den anden flytter, så der har vel været tid til, at finde en ny?

• #12   16. maj 2012 ja det er der mange som har fortalt mig.. josefine. men syntes det er en svær situation

• #13   16. maj 2012 Hun står for stedet, derfor må hun sørge for, at hesten ikke står alene (mener også det er blevet et krav, at de har en ven af samme art gående).
    Jeg mener ikke, at du skal betale for, at din hest ikke står alene.
    Hvis ikke ejeren kan få en anden hest derned, må hun jo lukke stalden, også for dig.

• #14   16. maj 2012 det sidste jeg har hørt er at det både er ulovligt og dyreplageri og lade en hest gå alene.og jeg har købt hest og hun har tilbudt opstalning til fast beløb om md sommer eller vinter. men som sagt ved jeg intet om hva andre gør i lign situationer.

Kommentér på:
opstalning

Annonce