{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Får sammen med min hest? {{forumTopicSubject}}

Da jeg lige pt. står i den trælse situation, at min pony går alene fordi hendes foldmakker er flyttet, tænkte jeg på om hun kunne gå med får? Vi har nemlig planer om at købe et par får smiley

Men er det synd at hun ikke går sammen med sin egen ''art'', eller ville det være godt nok som foldmakker? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Får sammen med min hest?
  • #1   23. maj 2012 Det kunne den da sagtens! Men måske man kunne købe en lille selskabs shetter alligevel? Så kunne de alle gå sammen smiley

• #2   23. maj 2012 Mine forældre havde masser af får da jeg var lille, og så havde vi én pony - de gik sammen, og det gik fint smiley dog var min pony lidt strid mod fårene smiley
    Men på langt sigt ville jeg nok købe en lille pony til selskab. Du kan købe/få shettere til ingen penge lige nu!

• #3   23. maj 2012 Ligesom Signe er jeg også vokset op med forældre der havde mange får og min pony gik sammen med dem. Dog var det lavet sådan, at fårene kunne rende ind på en fold (under hegnet), hvor ponyen ikke kunne følge efter, så de havde mulighed for at komme væk.

Jeg vil dog til enhver tid sige, at heste ikke bør gå uden artsfæller smiley

Nogle gange ville jeg ønske, at jeg bare kunne nøjes med én hest herhjemme som jeg kunne give al min opmærksomhed - istedet for at skulle dele den på to. Men det er mit ønske - ikke hestenes smiley

Kommentér på:
Får sammen med min hest?

Annonce