{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.616 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Praktikplads med heste! {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg går i 8. klasse, og næste skoleår skal jeg i praktik. Jeg er meget interesseret i journalistverdenen, så har søgt ind på nogle forskellige blade/magasiner og DR. Men så læste jeg et indlæg om en pige der havde været i praktik ved en springstald i Skibby (Krabbesholm) hvor hun fik lov til at ride hestene.

Det synes jeg virkelig lyder fedt, og da jeg i forvejen har stor erfaring med heste, ville det være lækkert! Jeg rider dog pony til dagligt, så det ville være sjovt at prøve at ride de lidt større dyr smiley

Kender i nogle (københavn/nordsjælland) stalde, som tager praktikanter ind? Jeg gider ikke bare at muge ud - der skal være udfordring i det.. Jeg er virkelig desperat, og er utrolig interesseret i det!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! Praktikplads med heste!
  • #1   2. jun 2012 ærlig talt tror jeg ikke du slipper for udmugningen ;o) Det sure følger det sjove. Men prøv at spørge på de nærliggende rideskoler og stutterier. Nok mest stutterier du skal gå efter :o) søg på google eller krak efter adresser. Kan ellers ikke hjælpe dig, for bor selv i midtjylland.

• #2   3. jun 2012 Selvfølgelig er jeg frisk på den sure del - men jeg er der ikke for at være staldpige. smiley

• #3   3. jun 2012 Jeg var i praktik ved et stutteri hvor jeg red ungheste, avlshopper og fik en af hingstene som min egen, men fik prøvet alle tre hingste.

Jeg hjalp med at muge ud, så meget som jeg nu ville, den ene dag tog jeg måske ingen men næste dag tog jeg en 4-6 bokse og 1-2 bokse de andre dage. Det tager ikke altid at muge ud og det høre bare til at man skal gøre det sure for at nyde noget - også på en praktik plads smiley

Nu kender jeg ikke til nogle steder på Sjælland...

• #4   3. jun 2012 Hvor var det henne? smiley

• #5   3. jun 2012 I Nordjylland smiley

• #6   3. jun 2012 Tror det er svært at komme i praktik i en stald uden at fungere som staldpige. De sætter jo ikke en rytter de slet ikke kender op på alle deres heste.

Jeg var i praktik hos Andreas og Christian Schou i 9. klasse. Jeg mugede ikke ret meget ud, men jeg skulle strå, lukke heste ud/ind, vaske, sadle op/af, feje gulv osv. Jeg boede derude og havde min egen pony med. To gange fik jeg lov at varme en af deres heste op, inden de selv skulle ride dem, men der var ikke det store ridning i det, men det var nu meget hyggeligt, men også hårdt arbejde :o)

• #8   3. jun 2012 Jeg Toronto man skal have sine kontakter i orden for at få sådan en plads!

Men hvad men fx paradisgården? De tager vidst praktikanter ind! Det er dog en lidt anden form for ridning..

• #9   30. nov 2012 Nu er det efterhånden et ældre indlæg, men jeg kom i praktik hos Tina Lund. Jeg boede tæt på hende så det var nemt. Jeg red en masse, mugede ikke ud en enkelt gang, var med til stævner og lign. Rigtig fed uge, så hun spurgte om jeg ikke vil blive en uge mere, hvilket jeg sagde ja til. Det var hårdt arbejde, men jeg lærte så meget. Og nu hjælper jeg Tina ofte med at ride hendes heste og hjælpe hende til stævner, og når min nye hest er redet op, skal jeg havde undervisning af enten hende eller hendes far. Jeg skriver dette for at aflive alle myter om at Tina er snobbet, led, udnyttende og hensynsløs imod sin praktikanter. Men jo mere erfaring man har, jo mere får man lov til smiley

Kommentér på:
HJÆLP! Praktikplads med heste!

Annonce