{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Studenter billeder, opstilling {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle
Her d. 19 bliver jeg student og har planlagt at skulle op og have taget billeder med min dejlige dreng og huen på smiley

Min niece på 7år skal være med på nogen af dem og har self. ridehjelm med så hun kan komme op på hesten..

Min bedste veninde skal nok også være med på nogen og måske min mor..

Men ja har i nogen fede ideér til billeder som ikke er vildt normale ?
Når jeg er på er det kun i stilstand da jeg IKKE ønsker at ride uden min ridehjelm..

Håber nogen har nogen fede ideér smiley har selv nogen men de er bar ret normale smiley

regner med at han skal have sine fine dress på med hvidt underlag osv, og jeg selv har en sort kjole på som går omkring knæene smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Studenter billeder, opstilling
  • #1   4. jun 2012 Umiddelbart tænker jeg: hvorfor sort kjole? Du er vel student (som går i Hvidt tøj) og du har mørke/brune/røde heste hvor en hvid kjole er super flot til smiley

Men af sjove billeder så kunne det være sjovt at tage billeder af hesten fra siden hvor i står på den anden side og kigger over hestens ryg på fotografen (hesten kunne også kigge i den retning)

Eller et billede hvor du/i sidder i græsset foran hesten og billedet er taget i frøperspektiv så hesten syner meget større end jer smiley

Bare lidt ideer smiley

• #2   4. jun 2012 Den er helt sort, hader at have farvet tøj på, og det er selve dagen hvor jeg kommer ud fra min sidste eksamen og for huen på.

Tak for foreslagene smiley kunne ihvertfald give et lille grin på tihi smiley

• #4   4. jun 2012 derkal nok taget når vi hygger smiley har jo min niece på 7år med så det kan næsten ikke ungåes tihi smiley
    Er blot for at have en masse ideér smiley

Kommentér på:
Studenter billeder, opstilling

Annonce