{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Kræsen hest (urter/pulver) {{forumTopicSubject}}

Ville høre om der er nogen, som har et eller flere forslag, til hvordan jeg får min hest til at spise sine urter i maden?
Han kan ikke lide mash eller andet grød og sortere næsten alle urter fra hans mad... Har revet gulerødder i og blandet der sammen med han urter, men han nipper bare til det..?!

Hjælp!! :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kræsen hest (urter/pulver)
  • #1   4. jun 2012 Hvad med lucerne måske? Kan den lide det? smiley

• #2   4. jun 2012 Lucerne er han heller ik så pjattet med..:s han er så kræsen!!

• #3   4. jun 2012 Puh, ja, så er det jo ikke nemt.. smiley Hmmm.. hvad med melasse? Hvis den må få det..

• #4   4. jun 2012 Hvorfor skal den have urterne :-)?

• #5   4. jun 2012 gulerødder og æbler hakket i mindre stykker og gerne mange af dem, og så bland det godt rundt sammen med foderet. Det har narret alle de kræsne heste jeg har kendt smiley

• #6   5. jun 2012 sofie von lillienskjold - horses in harmony: nej det ville jeg ik være så glad for at han skal have smiley men ellers go ide.

hender der camilla samsø.: crusador har et meget svagt immunforsvar, da han ikke er passet så godt som føl .. han har sarte luftveje, så giver ham Hyben og Hvidløg og han har fået dårlige hove fordi vi har haft kværke så han får Biotin (som han slet ik kan lig!!) og elektrolytter da han sveder meget!

Tangie: ja har revet gulerødder og et æble i hans pulver i går så glæder mig til at se om han har spist det smiley men da jeg gik fra ham, nippede han bare lidt til det og så meget fornærmet ud !!:P

mai-britt n: der er nogle ting i de urter/pulver som han bare helst skal have smiley (har forklaret det til "hende der camilla samsø.")

• #7   5. jun 2012 tag et æble og skær små huller hvor du putter urter og hvidløg i derefter tager du det du har skæret ud af æblet op putter i hullet således at urterne ikke kan falde ud igen og vupti så har du et helt æble igen som hesten kan spise og hvor den ikke kan sortere noget fra.
    min egen hoppe er også ekstrem kræsen og vil intet have men dette lille triks hjælper på hende.
    håber du kan bruge mit råd

• #8   5. jun 2012 Har du prøvet at starte stille op?? Jeg har en hest som har det med at blive smags forskrækket når der kommer nye ting i krybben, også nægter den at spise det. Da jeg startede med at give min loppefrøskaller var det nærmest kun en knivspids hun fik i starten og for hver gang krybben var tom satte jeg hende lidt op. Sådan har jeg gjort ved alle tilskuds produkter (loppefrøskaller, biotin, hvidløg og urter) men kender udmærket godt det med at hesten kigger glad ned i krybben og derefter fornærmet på en ;P

• #9   5. jun 2012 Det hjalp faktisk med revet gulerødder:D men tak for alle de råd, vil bruge dem hvis det her ik holder:p det kan jo være at crusador lige pludselig ikke kan lig det:p...

Kommentér på:
Kræsen hest (urter/pulver)

Annonce