{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Forsikring
  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #1   5. jun 2012 Jeg har Tryg, og det er jeg meget tilfreds med. (-:

  • #2   5. jun 2012 Cecilia:
    Har godt nok hørt en masse gode ting ved dem.Hvad for en forsikring har du så ved dem? smiley


  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #3   5. jun 2012 Liv, uanvendelighed og sygeforsikring. (-: Muligvis ansvarsforsikring - ved ikke, om den går under vores indbo.

  • #4   5. jun 2012 Oki,tak smiley
    Hvad for en forsikring synes ud jeg skal vælge?
    Der er jo mange der? smiley


  • #5   5. jun 2012 langt de fleste vælger både syge, liv og uanvendelig deres heste.. sygeforsikringen dækker jo hvis hesten skulle gå hen og blive syge, og skal have en eller anden form for behandling.. Det er så forskelligt hvad de dækker, det kan man se under de forskellige forsikringer.. uanvendelig er også god at have med, hvis hesten blive erklæret uanvendelig til ridebrug.. så kan man vælge enten at lade hesten gå som hygge hest, og få halvdelen af summen udbetalt, eller aflive hesten og få det hele udbetalt.. Livsdækningen dækker jo så ved pludselig død mv..

    Det bedste du kan gøre, er at ringe rundt og få tilbud hjem fra de fleste.. smiley


  • #6   5. jun 2012 Bruger Alm Brand på min hest. har altid gjord det,

    men da vi købte unghest for halvandet år siden, opfordrede dyrlægen unghesten skulle forsikres i First horse, Har aldrig taget dummere beslutning!


    Selvfølgelig er der ulemper og fordele ved alle. Hør omkring i din vennekreds/bekendtskaber om hvem de bruger og har gode erfaringer med.


  • #7   5. jun 2012 begge vores var Liv, ansvar og syge forsikret. smiley Begge steder.

    Kostede lige dyrt smiley



  • #8   6. jun 2012 Okay tak skal i have smiley
    Har ringet lidt rundt,.Men bliver da ved.For at de smiley


Kommentér på:
Hvilken Forsikring

Annonce