{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

opstalning sommer græs {{forumTopicSubject}}

hej HG
jeg har et lille ride center i kolind hvor jeg har lige pt har folk på sommer græs vi trækker alle hestene ind hver aften for at foder selv om de har masser af græs
forde dem der ejer hestene vil have de stadigvæk får foder og så har vi nogle der stå på boks i nu er det nomalt at det er sådan andre steder i sommer tiden hvordan for går det andre steder skal folk selv søger for foder til ders heste og ind og ud lukning i sommer perioden :0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opstalning sommer græs
  • #1   5. jun 2012 De fleste ridecentre har lukket i juli. Dvs. man godt kan stå der, men pasningen sørger man selv for.

• #2   5. jun 2012 jeg tror det er fifty fifty, men det kommer jo helt an på stedet. men folk der om vinteren vil have deres heste ind og selv plejer at fodre og lukke på fold, ordner det vel også selv om sommeren, med mindre der er en ferie aftale eller lignende. Hvis hesten skal blive ude om natten og ikke fodres om sommeren, så kan de nok nøjes med at kigge forbi i takt med vandstanden truget på folden og flueplagen...

• #3   5. jun 2012 okay der er ik rigtig nogle klar aftale da jeg kun har haft mit lille ridecenter i et godt år :0) og ved ik helt hvordan det forgår :0)

• #4   5. jun 2012 hos mig kommer hestene på døgn fold d 1 maj , er vejret ikke til det så må hestene have dækkener på ,(har læ skur på alle foldene foldene) og fra d 1 maj sørger folk selv for at fodre med kryppe foder hvis hestene skal have dette , hos mig er der hø ad libetum på folden og de får tildelt dem mænge wrap de har behov for på folden, hvid folk vil have deres heste i boks så må de indbyrdes lave en ordning med at lukke ind og ud , ,

for når vi når hen i april måne er hestene her ude i alle de lyse timer se det ikke bliver en hård overgang med at komme på døgnfold. og for at bryde hestenes trang til at jkomme ind når mørket falder på så får de nat wrap på folden,

håber du kunne bruge det til noget

• #5   5. jun 2012 PS du skal i hvert fald lære at trække tydelige grænser for hvad der er inkluderet i prisen ,

• #6   5. jun 2012 rikke tusin tak ja kunne rigtig godt brug :0) tak

• #7   5. jun 2012 folk tror at det er billigere om sommeren m men der skal bruges penge på: hegn, vand, nye stolper, hegnstråd, gødning, græsfrø, ukrudtsmidde, pløjning havning , forsikring, ejendomsskatter , og jeg kan blive ved,

det er også om sommeren der skal bruges penge på at få næste vinters forråd i hus, ,, ud med de hest på døgn fold og giv dem et dækken på så du kan samle krafter til næste vinter med hestri 5,6-7 gange om dagen , ,

• #8   5. jun 2012 rikke
    det er jo det det er mega dyrt både sommer og vinter tror jeg vil helt sikker brug dit råd :0)

• #9   5. jun 2012 På vores rideskole er der døgnfold i Juli måned. Det koster 650 kr mod de knapt 2.000 for en hest resten af året. Man kan få boks i den måned, det koster 1.000 kr og er selvpasser boks hvor man selv skal muge og lukke ud/ind og det er uden foder men med vitaminer og mineraler.

Kommentér på:
opstalning sommer græs

Annonce