10. aug 2008 Følger: 62 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 179 Svar: 632
Sikke en tur! {{forumTopicSubject}}
Jeg red lige en tur på min dreng i dag, det blæser ret meget!
Jeg rider på en grusvej med græs i hver side. Der sidder så en lille fugl, en lille gråspurv tror jeg midt på grusvejen, jeg tager den så op (den er nok 6-9 uger) ikke helt stor, men rigtig søøød! Så går jeg ind på en mark og vil sætte den nedSå står min hest og slår lidt med hovedet, så jeg siger: stop så DJAPPA!! Så bakker han og vender baglæns og vil hjem og hopper af sted og jeg står jo med knyttet hænder omkring fuglen og en arm igennem tøjlen, så piver fuglen og jeg sætter/ eller sådan noget, fuglen ned, imens min hest flipper videre, godt nok noget af en tur... Prøvede så at finde fuglen, men forgæves :-(((((((. Den er sikkert død, for havde samlet mine hænder om den og den sad ligeså fint derinde imens jeg fløj efter min hest og landede på knæerne... ARGH! :-(( Tænker på fru/hr. fugl :-((( undskyld fugl
Sådan er det, når man elsker dyr alt for meget, så går det altså galt nogle gange
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 238 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.079
min cykel og fugle er ikke gode venner
jeg cyklede hjem fra skole en dag så siger det PIIIB og så kommer en fugl ind i hjulet og der mistede den livet
og siden den dag er det bare sådan at fuglene flyver efter mit forhjul
aug 2008
Følger: 62 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 179 Svar: 632
Og især når det er nogle små nogle, den kunne kun lige flyve lidt over jorden, håber den lever stadigvæk
aug 2008
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 9 Svar: 706
Jeg skulle hente min lillebror og hans venner i nat og på vejen hjem løb der en kat lige ud foran bilen, så jeg ikke kunne undgå at ramme den.
aug 2008
Sikke en tur!