{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At kigge på pony?
  • #2   10. jun 2012 Prøv ridehesten.com og everhorse.com, der fandt jeg rigtig mange fine ponyer da jeg stod og skulle have ny smiley

• #4   10. jun 2012 Guloggratis er min favorit (:

• #5   10. jun 2012 *Lara&Jacorde * : hvordan går det med din pony? Er det dig der skal til at kigge efter pony? smiley

• #7   10. jun 2012 stine og bob smiley : Hvor er du sød du spørg! det går ikke godt med min pony smiley Han har fået konstateret Trigeminus neuralgi (en lidelse på 5 hjernecelle der gør meget ondt, det kommer når biddet ligger pres på tungen, så trækker tungemuskelen sig tilbage og så udløser smerten i nerven, vi har prøve at ride ham bidløst men det hjalp desv ikke) Han skal til sidste undersøgelse på onsdag, men dyrelægen gjorde det rimelig klart sidst han var der at hvis bidløs ikke hjalp var der nok ikke meget mere han kunne gøre smiley Vi har overvejet at prøve magnet healing, men overvejer også aflivning afhængigt af hvilket svar vi får på onsdag! :'/ ved virkelig ikke what to do.. han er bare drømmeponyen, men ved ikke om det er egoistisk at holde ham i live..? han virker glad, men på den anden side er han begyndt at blive en smule frustreret og agressiv, han fungere kun med meget få heste på folden og har svært ved at tygge sit wrap og græs.... men elsker bare den hest så højt! smiley så.... ja jeg kigger lige lidt rundt omkring smiley

• #8   10. jun 2012 Det er jeg ked af at høre :-(. Kan tydeligt huske at du skrev at du måtte få pony, og så fik du ham :-). Øv hvis glæden skal vare så kort!! Kender det desvære godt lidt, da jeg osse går og afventer en afgørelse med min pony.

• #9   10. jun 2012 det er så trist! havde glædet mig til en masse gode ponyår! smiley Og så er vi så uheldige! vil så gerne ud at starte nogle stævner på min dreng, men som tingene ser ud nu og i fremtiden så skal der ske et mirakel! skriv endelig når du har svar! så kan vi trøste hinanden xD

• #10   10. jun 2012 Det kan du tro!! smiley

Kommentér på:
At kigge på pony?

Annonce