{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Det at sælge hest {{forumTopicSubject}}

Puh så det blevet min tur til at skære lidt i bestanden smiley
Men har bare indset at jeg ikke har tiden til 3 shettere med en ridehest og en mere på vej + at jeg skal på SU igen, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor jeg skal sætte dem til salg, i første omgang er det min lille shetlænder hingst Baltazar jeg vil prøve at finde et godt hjem til, men hvor sætter man sådan en lille gut tilsalg ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det at sælge hest
  • #2   13. jun 2012 Shetlænderne på Guloggratis og DBA..
    Ridehesten på Heste-nettet og Ridehesten.com

Du skal forvente at få utrolig mange useriøse henvendelser herinde, desværre..
    Men folk forstår ikke "Bytter ikke" - "Udlånes ikke" og "Prisen er fast"

• #3   13. jun 2012 Ja det er mega svær, men man bliver også bare nogen gange nødt til at gøre det for deres skyld smiley

Har overvejet her inde, men er bare bange for at jeg ingen seriøse henvendelser får smiley

Ridehesten skal ikke sælges (; det fordi jeg har købt mig en islænder mere, og må indrømme mit fokus ligger mere på islænderne end på de små, selvom jeg elsker dem så dur det jo bare ikke at de ikke får den opmærksomhed de har brug for.

• #4   13. jun 2012 Vælger du kommentarer fra herinde på annoncen, får du flere seriøse henvendelser smiley

• #5   13. jun 2012 Ved godt det er meget svært at sælge de små, men det haster skam ikke, jeg vil ikke forære ham væk så hellere beholde ham.
    Har overvejet udlån men ved bare ikke ved bare ikke hvor mange der vil låne en 1 årig shetter hingst ?
    Men der er nok ikke så meget andet for end bare at prøve og så se hvad der sker, ønsker jo bare at han kommer til et hjem hvor han bliver lidt mere midtpunkt end han er her.

• #6   13. jun 2012 Der er mange der gerne vil have en shettet til selvskabs eller børnehest, syntes faktisk ikke de er så sværre at komme af med smiley

• #7   14. jun 2012 Årh tak for det input, det gir lidt håb (:

• #9   14. jun 2012 Hvorfor ikke kasterere ham inden salg? Der er ikke mange der giver penge for en 1-års shetterhingst, desværre. Det kommer dog også an på hans papirer..

• #10   14. jun 2012 Han vil også blive kastreres så snart han kan blive det, men som sagt så haster det ikke, mangler bare ideer til hvor folk kigger efter shettere henne.
    Jeg ved ikke hvor god hans stamtavle er sådan fra en avlers synspunkt, men med de forældre han har er jeg sikker på han kan blive en fantastisk ridepony og evt kørepony

Kommentér på:
Det at sælge hest

Annonce