{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.703 visninger | Oprettet:

Brodering på Studenterhue? {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen.

For at gøre en kort historie lang smiley

Jeg er kommet i den situation, at der har været problemmer med bestillingen af min Studenterhue smiley
Ringende ind til firmaet igår og det vidste jeg så at min betaling af huen ikke var godkendt, selvom jeg havde ordrebekræftelse på det hele. Når men, de var søde nok til at anullere det hele. Men nu står jeg så uden nogen som helst hue smiley - Men man kan så bestille den kvikt hos CL-Seifert og jeg burde kunne have den i løbet af få dage.

Men der er så IKKE brodering på huen. Så jeg ville høre om der er nogen af jer, der kender nogen butikker eller noget i den stil som brodere på Studenterhuer? :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brodering på Studenterhue?
  • #1   19. jun 2012 Er den brodering meget vigtig? Jeg tænker at du har den på lige når du bliver student, og så ellers kun når du alligevel er fuld, og så bruger du den aldrig mere... smiley

Bare maan kan se at det er en studenterhue, så er du kørende. smiley

• #2   19. jun 2012 Må jeg spørge hvem du bestilte ved første gang?? smiley

• #3   19. jun 2012 Ja, men alligevel. Det betyder rigtigt meget for mig, at der står mit navn på smiley
    - Det er mere personligt med navn på og huen bliver jo et minde smiley

• #4   19. jun 2012 C.L. Seifert kan broderer på huerne.

Det har de gjort på min datters

.

• #5   19. jun 2012 Ventetiden er bare lang på brodering på huerne og det vil så gøre at jeg ikke får den hjem til tiden (:

• #6   19. jun 2012 Ok.

prøv at ringe rundt til dem der broderer. Mon ikke du finder et sted

• #7   19. jun 2012 Puha.. Ikke fedt! Det var en af de grunde til at jeg valgte dem fra, da jeg skulle finde studenterhuer til min årgang smiley

Men, men, men. Jeg tror altså jeg ville ringe til CL-Seifert, og spørger om de (som en service for at du ikke få hvad du har bestilt) sender 2 huer, en som du får med det samme uden broderi, og så får du den anden med broderi med det samme den er færdig.

Jeg gjorde det selv med min hue den gang, da de havde valgt en forkert / dårlig skrift-fond så man ikke kunne læse mit navn ordentligt.
    Jeg havde den første hue på til dimensionen, og fik den anden med det rigtige broderi lige efter dimensionen (de var meget hurtige). Derudover havde jeg været fræk at sige at det ikke kunne være rigtig at de laver "lort" i det, så jeg fik også en trøje med "Student 2011" på, uden ekstra omkstninger.

Det gælder om for dig i sådan en situation at være lidt fræk. Det er jo deres fejl, og KUN deres. Du har jo en ordrebekræftelse, som du skriver.. smiley

Ellers som nogle andre skriver; ring rundt, det skader ikke smiley

• #8   19. jun 2012 Det bliver svært (umuligt? ) at lave en "efterbrodering". Normalt broderer man jo huen før den samles med svedbånd osv. Hvis der først skal broderes på huen efter den er færdig, vil det jo gå gennem svedbånd og alt "det stive" og så bliver resultatet ikke så godt smiley

• #9   19. jun 2012 Tenna C

som jeg forstår det var den ikke bestilt ved CL-seifert i første omgang, derved har de jo ikke fejlet og er nu villige til at hjælpe

• #10   19. jun 2012 Miss Lundby- tip top<3:

Nårh okay, det var sådan jeg opfattede den i først omgang smiley
    Sry, det er så min fejl smiley
    Det er jo kun fedt at de vil hjælpe. smiley
    Ellers kan det samme jo stadig gøres bare ved det oprindelige firma smiley

Kommentér på:
Brodering på Studenterhue?

Annonce