Brodering på Studenterhue? {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen.
For at gøre en kort historie lang
Jeg er kommet i den situation, at der har været problemmer med bestillingen af min Studenterhue
Ringende ind til firmaet igår og det vidste jeg så at min betaling af huen ikke var godkendt, selvom jeg havde ordrebekræftelse på det hele. Når men, de var søde nok til at anullere det hele. Men nu står jeg så uden nogen som helst hue
- Men man kan så bestille den kvikt hos CL-Seifert og jeg burde kunne have den i løbet af få dage.
Men der er så IKKE brodering på huen. Så jeg ville høre om der er nogen af jer, der kender nogen butikker eller noget i den stil som brodere på Studenterhuer? :o)
okt 2010
Følger: 14 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 64 Svar: 2.042
Bare maan kan se at det er en studenterhue, så er du kørende.
nov 2007
Følger: 50 Følgere: 52 Heste: 5 Emner: 296 Svar: 870
maj 2007
Følger: 84 Følgere: 69 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.495
- Det er mere personligt med navn på og huen bliver jo et minde
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 37 Heste: 5 Svar: 606
Det har de gjort på min datters
.
maj 2007
Følger: 84 Følgere: 69 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 1.495
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 37 Heste: 5 Svar: 606
prøv at ringe rundt til dem der broderer. Mon ikke du finder et sted
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 9 Heste: 3 Svar: 141
Men, men, men. Jeg tror altså jeg ville ringe til CL-Seifert, og spørger om de (som en service for at du ikke få hvad du har bestilt) sender 2 huer, en som du får med det samme uden broderi, og så får du den anden med broderi med det samme den er færdig.
Jeg gjorde det selv med min hue den gang, da de havde valgt en forkert / dårlig skrift-fond så man ikke kunne læse mit navn ordentligt.
Jeg havde den første hue på til dimensionen, og fik den anden med det rigtige broderi lige efter dimensionen (de var meget hurtige). Derudover havde jeg været fræk at sige at det ikke kunne være rigtig at de laver "lort" i det, så jeg fik også en trøje med "Student 2011" på, uden ekstra omkstninger.
Det gælder om for dig i sådan en situation at være lidt fræk. Det er jo deres fejl, og KUN deres. Du har jo en ordrebekræftelse, som du skriver..
Ellers som nogle andre skriver; ring rundt, det skader ikke
maj 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 255
apr 2007
Følger: 83 Følgere: 81 Heste: 3 Emner: 223 Svar: 4.498
som jeg forstår det var den ikke bestilt ved CL-seifert i første omgang, derved har de jo ikke fejlet og er nu villige til at hjælpe
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 9 Heste: 3 Svar: 141
Nårh okay, det var sådan jeg opfattede den i først omgang
Sry, det er så min fejl
Det er jo kun fedt at de vil hjælpe.
Ellers kan det samme jo stadig gøres bare ved det oprindelige firma
Brodering på Studenterhue?