Savner dig..!<3 {{forumTopicSubject}}
Hej, her for 9 måneder siden fik jeg min elskede pony Stella aflivet da hun havde stådet i 6 måneder med hovledsbetændelse..
Stella betød virkelig ALT for mig!
Jeg har aldrig elsket en så meget som jeg elsker/elskede Stella..!<3
Hun var bare mit et og alt!..
Jeg har aldrig grædt så meget før i mit liv som jeg gjorde da Stella blev aflivet..
Jeg græder mig i søvne hver aften, jeg kan slet ikke få billederne ud af mit hoved, billederne hvor hun ligger på stenene og er død:(
Jeg har prøvet at tænke på alle de gode minder osv. men de billeder hvor hun ligger der kommer afligevel..
Jeg har hørt fra så mange sige "prøv at lade hver med at tænke på hende" det hjælper de første 2 minutter og så igen tænker jeg på hende..
Det er så hårt at se hendes tomme boks hun stod i, hver gang jeg står og kigger i den mindes jeg dengang hun stod der, lige fra første til sidste gang..
Og siden da er alt bare gådet ned af barke for mig!..
Efter to uger fik jeg jewel som låne pony, det gik super de første to måneder, og så det sidste halve år begyndte hun at løbe med mig, og jeg blev rigtig ked af at ride hende men jeg lod bare som ingen ting og troede at det var helt normant når man for første gang skal ri´de unghest. Så efter et halvt år sagde jeg til min mor at jeg ikke ville låne hende mere og så kørte vi hende tilbage..
Så lidt tid efter dér blev mine forældre skildt, hvilke var ret hårt da jeg skulle fløtte osv.
Men så kom Bølle ind i billedet, jeg lærte ham at kende og lige pludselig gik det op for mig at jeg elsker ham helt vildt! Jeg blev mere og mere glad for ham, jeg red ham 6 gange om ugen (ikke min pony) vi fik bygget et vildt stærkt bånd op og elskede ham mere og mere for hver dag er gik!<3
Så en dag da jeg skulle ride spring undervisning opdager vi at han er halt-.-
Han får så dyrelæge et ´par dage senere og der får vi så afvide at han har en seneskade igen..
Han har haft en seneskade før og stod til at blive aflivet..
Og nu går jeg med ham hver dag i 10 minutter og muger..
Jeg har ikke noget at ride på og jeg går i min ejen lille verden og tænker som en sindsyg på vis han nu også skal aflives så går jeg da fulstændigt ned!!
Nu går jeg bare at håber på at det snart bliver den 27 så vi kan få scannet hans ben, og så må vi jo tage den er fra..
Ved godt at det er lidt langt men tak fordi i gad og læse det, jeg skulle bare lige ud med det (vis i forstår?!)
jun 2008
Følger: 89 Følgere: 81 Heste: 1 Emner: 163 Svar: 876
aug 2007
Følger: 188 Følgere: 96 Heste: 4 Svar: 440
Min elskede halvpart blev aflivet for en måned siden, det er SÅ hårdt. Kæmpe knus til dig!
maj 2004
Følger: 137 Følgere: 137 Heste: 10 Emner: 17 Svar: 1.372
Er ked på dine vegne , men lad det gøre dig stærkere i stedet for at slå dig ud !;)
Alle andre har også mistet ponyer, familie osv .
maj 2004
Følger: 137 Følgere: 137 Heste: 10 Emner: 17 Svar: 1.372
Er ked på dine vegne , men lad det gøre dig stærkere i stedet for at slå dig ud !;)
Alle andre har også mistet ponyer, familie osv .
feb 2007
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 1.859
feb 2012
Følger: 17 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 40 Svar: 1.115
Har du fortalt dine forældre hvordan du har det?
Jeg får en følelse af at du virkelig er på vej meget langt ned, på vej ind i en depression hvis du ikke allerede er der. Det er en meget grim sygdom at få, og det er endnu mere grimt når man ikke er ældre end du er, da det så ikke kan behandles med medicin. Du er nødt til at snakke med dine forældre og fortælle dem hvordan du har det, at du græder dig i søvn, ja de ting du her skriver til os. Og så er de nødt til at tage dig til lægen, for du er nødt til at snakke med nogle voksne omkring dig og få hjælp af de voksne. Jeg har selv prøvet depression, og det kan man ikke komme ud af alene. Jeg har en stor datter som også har depression, og hun går nu til psykolog som hjælper hende rigtig meget og hun har det meget bedre og er begyndt at smile og være glad igen. Det tror jeg du har brug for.
Hvis det er svært at fortælle dine forældre, så vis dem det du har skrevet herinde...
Og så håber jeg Bølle klarer frisag og bliver rask igen *knus*
apr 2006
Følger: 182 Følgere: 281 Heste: 11 Annoncer: 1 Emner: 39 Svar: 2.785
Føler sådan med dig putte....
Hvis du har brug for lidt afveksling kan du komme med ud på nogle små ture sammen med mig her i sommerferien<3
maj 2010
Følger: 92 Følgere: 119 Heste: 4 Emner: 25 Svar: 401
okt 2011
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 134 Svar: 1.186
Har måske ikke haft ham så længe, men længe nok til at ville savne ham helt ubeskriveligt meget! Så ved hvordan det er!
Savner dig..!<3