{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.189 visninger | Oprettet:

Brøndby ny rideklub {{forumTopicSubject}}

Hej

Nogen der kender noget til Brøndby ny rideklub?
Jeg overvejer at sætte min hest det men ville gerne høre lidt mere om stedet fra folk der står der eller kender det?

Hvordan syns i generelt det er?

Er det til at komme til i hallerne eller er bege optaget af undervisning hele dagen? hele eftermiddagen?

ER der muligheder for at ride tur i nærheden?

Stadig ledige pladser derude?

Alt i kan fortælle hjælper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brøndby ny rideklub
  • #2   24. jun 2012 Kender 2 forskellige heste som har fået astma af at stå i deres bokse. Jeg ville ihvertfald ikke have min hest stående der. Men deres bund i ridehallen er fantastisk smiley

• #4   24. jun 2012 SIV (Sportsrideklubben Vallensbæk) kan varmt anbefales smiley

• #5   24. jun 2012
    Næsten alle privathestene er flyttet, det siger måske lidt om stedet?

Den eneste græsfold de har, er fyld med giftige planter, som de ikke må fjerne fordi dete r fredet område.. Så har de lavet noget af deres græsspringbane de har om til lille græsfold , så er er jo også jordfoldene, men de er dårlige.

Staldgangen er smal, og stalden er meget mørk.

Men ridehuset er fint, og springbanen er ok, så gode muligheder får en god ridetur, men ikke et fair sted for hesten, hvis man har andre valg smiley

• #6   24. jun 2012 Ok tak for jeres råd...
    Synes opså Albertslund ser fint ud men men jeg har svært ved at se om der er til at komme til i hallen eller der hele tiden er undervisning. Syns prisen er høj nok når man selv skal muge, specielt hvis det er svært at komme til.

Generelt søger jeg bare noget i fornuftig afstand af Glostrup

• #7   24. jun 2012 Skal der være ridehus? Eller er der en par små (Men meget fornuftige) gårde her i Vallensbæk, kun privat, og så i fornuftig afstand til Vallensbæk rideklub hvis man vil have ridehuskort smiley Vi har desværre ikke flere pladser hos os, der er fyldt smiley

• #8   24. jun 2012 Glostrup rideklub er fantatisk smiley

• #9   24. jun 2012 Ville ikke anbefale BNR. Men GLK er et dejligt sted. Ellers er der også VER, men det er godt nok i Taastrup, ved jeg ikke om er for langt væk smiley

• #10   24. jun 2012 jeg har fået afvide at jeg skulle holde mig fra Glostrup Rideklub.... Det er altså svært når man intet ved om stederne

• #11   24. jun 2012 Ja okay smiley Det er ikke nemt smiley
    Ellers må du tage ud og kigge på flere steder og danne indtrykket selv. Vi er jo forskellige. Men jeg ved Vestegnens rideklub har tomme bokse. Rider selv der ude nemlig smiley

Nogle krav til der hvor du vil stå ? Så må jeg lige tænke om jeg ellers kender nogle steder smiley

• #14   24. jun 2012 nej jeg kan heller ikke finde prisen i Glostrup????
    Nogen derved om de har frie pladser lige nu... Det var jo klart tættest på mig.
    vidste ikke at det ene ridehus altid var ledigt... det var nemlig lidt det jeg frygtede at der altid var optaget

• #15   24. jun 2012 jeg har fået afvide at prisen i glostrub er ca. 5000kr.

• #16   24. jun 2012 Der er ledig i Glostrup pg prisen er ca 3500 og det er med det hele smiley

• #17   24. jun 2012 Gad ikke lige læse alles beskeder så ved ikke om jeg skriver det sammen!

Har haft part der ude! Ville aldrig selv sætte min hest der! Der er ca. 1 år siden jeg havde part der ude. Fik mange dårlige indtryk af det, måske pga min part ejer og min veninder part ejer der aldrig mugede? Men synes ikke tur mulighederne fx skoven er lige der hvor jeg ville havde den xD Synes det bliver lidt for bagtalerig og den slags, og så synes jeg ikke det så sjovt når man ikke kan ride i det store ridehus når man jo kommer tidligt og der er undervisning så man skal ride i den LILLE! Foldene er ikke noget jeg ville byde min hest i længden! smiley Men husk det 1 år siden jeg har været der.....Plus min part ejer var ikke særlig sød mod mig eller hesten (eller nogle andre).... smiley

Synes du i stedet skal rykke til hvidovre der er 2-4 steder man kan stå smiley

Hvis nogle synes jeg kommer med dum kommentar så vil jeg bare sige har virklig ligget græde færdig efter min tid på Brøndby ny rideklub... Men skriv gerne hvis stedet er blevet bedre! smiley

• #18   24. jun 2012 Læste lige hurtigt igennem beskederne:-) Undskyld skulle lige ud med alle min dårlig energi fra BNR! Synes helt sikker du skal undersøge hvad du har råd til.. Og så tage ud og se stederne! Det er den bedste måde smiley

• #20   24. jun 2012 Ann Katrin Lund * : Fik min aller første part som 11 årig i februar 2011 Så ja over et år! Kan bare ikke se at det sommer xD Kan ikke følge med tiden smiley

• #21   24. jun 2012 Undskyld hvis jeg husker forkert, men var det ikke dig (trådstarter) som skulle flytte hertil fra jylland? smiley

• #22   24. jun 2012 Nu har jeg stået i hvidovre ( Dog ikke på hvr ) i lidt over 5 år. Må sige at deres skov er der ikke så meget af, men det som er der er faktisk meget okay.

På BNR kan jeg desværre ikke anbefale, det er virkeligt småt!

Prøv evt Ishøj der har de lange fede stier til at ride på! ( Desværre ikke på den måde skov skov som man ville ønske)

• #23   24. jun 2012 BNR har lorte folde og stalde, ikke et sted man vælger for hesten skyld.

Jeg stod der i mange år, til min hest fik kronisk astmatisk bronkits af det. Hun var en af de heldige, der overlevede (kun fordi jeg ofrede alt for hende), to heste måtte aflives samme år af samme grund, og 4-5 mere blev syge.

• #24   25. jun 2012 Jo sagen er den at jeg flytter til Glostrup fra jylland og har kender derfor intet til stederne. Ville gerne finde noget så jeg ku da hesten med med det samme og ikke skulle sætte den i ridning i jylland, men man tager jo ikke bære over og kigger hver weekend, det er lidt for dyrt.

• #26   25. jun 2012 Jeg er glad for at have hest i Ishøj, hvis du synes det har interesse kan du skrive PB for nærmere info. Ville aldrig have hest på BNR.

• #27   25. jun 2012 jeg ville personligt ALDRIG sætte min hest der ;( solgte engang en hest til en pige der skulle have den opstaldet der, og var lige ved at tage hesten med retur da vi så stedet... hun var en stor dame på 170 i stg og rimelig bred.. men staldgangen var så smal at hun næsten ikke kunne være der... boksene var utrolig små, min stue var større end deres folde, og klimaet var i det hele taget meget dårligt...

absolut ikke et sted for heste efter min mening...

- vil lige sige at den hest jeg solgte er flyttet ud på en dejlig gård og har det godt nu smiley

• #28   14. feb 2013 Jeg kunne helt klar anbefale Aagaardens Rideskole, men den lukker desværre. Det var den bedste rideskole, jeg nogle sinde har kendt!!! Rest In Peace Aagaarden<3

• #29   1. nov 2015 hey håber du fandt et godt sted til din hest :-)) hvis du en dag overvejer BNR så vent til afgørelsen om den flytter til et andet sted i Brøndby og får bedre folde stalde osv det skulle gerne ske i 2017 men Brøndby kommune er ret irriterende hvad sådan noget angår. det ene øjeblik flytter det og det næste gør det ikke overhovedet...

• Sophia C
    Sophia C Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 11 Svar: 1
    #30   7. okt 2016 Det kan godt være at BNR er lidt nedslidt men sammenholdet er helt i top det bliver rigtigt godt det nye sted. BNR kan klart anbefales

• #31   8. okt 2016 Glostrup rideklub har en rideskole, hvor der går en million heste på samme hold, derudover er der mange af dem der bliver redet på trods af de er halte eller har tabt sko.
    Jeg skulle tage ryttermærke prøve hvor vi var et par stykker der skulle låne deres heste, så vi slap for at køre vores egne derud, vi måtte sadle 9 heste af igen fordi de alle var urentgående, samt der var flere der havde smidt en sko som så aldrig nåede at blive sadlet op. Vi var altså ikke så mange der skulle låne deres ponyer, og alligevel sker dette! Vi så begge dage at hestene blev brugt i rideskolen alligevel, selvom hende der var ansvarlig for ryttermærkerne, havde sagt det til underviseren. Ikke et sted jeg ville støtte op om med mine penge igen! smiley

• #32   8. okt 2016 De er vist gået igang med at bygge et nyt BNR, det kan kun blive bedre end det gamle lort smiley

Kommentér på:
Brøndby ny rideklub

Annonce