{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Ang salg {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at sælge ud af mine heste så jeg kan få købt én hest som jeg kan komme til at bruge til dressur, men hvor stor er chancen for at der er nogen der vil købe en heste der kan være meget svær at fange og vis han bliver presset går i gennem hegn

er sky og halter den første måned han er et nyt sted, men når han så er fanget så er han mega cool, men under rytter læner han sig 110% op af rytteren så vis rytter bliver usikker så bliver han det også plus han er følsom i siderne

men så er han 110% trafiksikker, kam det lade sig gør og sælge ham.

ikke at jeg gør det i forum men bare for at vide om der er håb eller om det er håbløst ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang salg
  • #1   30. jun 2012 Stavefejl er gratis smiley

  • #4   30. jun 2012 Okay synes bare ikke 10000 er meget da jeg selv har givet 35000 for ham, og man kan ikke rigtig købe en ny hest for 10000, men hjem er sefølig vigtigere end pris

  • #5   30. jun 2012 Eller det er alt fra 14 dage til en måned og han bliver flyttet flere gange om året rundt på tre marker, og han gør det altid og han er blevet tjekket mange gange af dyrlæger men han fejler ikke noget, og med det samme han er i træktov så fejler han ikke noget underligt men det gør han smiley han er kun svær at fange vis man aldrig er henne og snakke med ham eller man ikke ser til ham og da min stedfar ikke gider ham mere så står han bare så derfor er det blevet svært igen desværre

  • #7   30. jun 2012 Ja synes det ville være synd vis han hele tiden skal skifte ejer ved at der er mere end to der har haft ham inden os

  • #9   30. jun 2012 Alder på hesten er også afgørende for et salg, Haltheden kan være bevist fra hestens side, vi har en gammel hest på 20 år, hun er MEGA halt, hvis hun skal ind i en ridehal til dressur, somme tider glemmer hun hvilket ben det lige er der ikke duer, så hun skifter på benene indenfor det første kvarter, lægger man så bare en bom midt ind i hallen, så går hun som en 4 årig fyrrig hingst, og skal helt sikkert hen for at springe over bommen, Hun elsker spring, så ser hun en forhindring, så er hun flyvende :oD
    Bare så I lige ved det, hun kan også være svær at "fange" på folden, da det som regel betyder træls arbejde, når hun bliver hentet. ;o)
    Men husk ved et salg, at alt bliver beskrevet skriftligt, ellers kan køber jo komme igen med hesten, da denne måske føler sig snydt, og for mange skift er også synd for hesten.


  • #10   30. jun 2012 En hest med de handelsfejl må man vel ikke give mere end slagteprisen for .Og så kan du vel ligeså godt selv sende den til slagt. Med de tider og priser man har på heste i øjeblikket skal man da ikke købe en hest med handelsfejl.Uanset hvad du har givet for hesten koster det jo at have hest, hvis du har købt en bil og brændt motoren af i den kan du jo ikke sælge bilen for det den har kostet engang.

  • #11   30. jun 2012 Har du ik tid til at arbejde med den inden salg så den kan blive mindre sky og blive nemmere at fange? smiley

    Og hvis du har dokumentation på at den intet fejler når den halter, så er det vel bare at vise en evt. køber det smiley


  • #12   30. jun 2012 Vil nu sige en hest ikke halter uden grund. halthed er svaghed altså vil den blive udset som nemt bytte. Så heste halter kun af tvang.
    Ihvertfald min holdning. Om det så er sukkeret pga ny fold. stress over flytning eller hvad det nu kan være som så spænder og noget der sidder i klemme et sted.

    Med de fejl og en hest som ikke bliver brugt! tvivler jeg også på mere end slagteprisen.

    Men held og lykke håber den får et godt hjem et sted.


Kommentér på:
Ang salg

Annonce