Får din hest Stride HA Solution? :) {{forumTopicSubject}}
Ja tænkte at det kunne være sjovt at høre hvor mange af jer, der giver jeres hest Stride, og hvordan det har virket hos jer?
Min hest fik konstateret gigt i begge forknæ for ca 1½ måned siden, og havde været på smertestillende i næsten 2 måneder. Hun har været på Stride i lidt over en måned nu, og blev trappet ud af det smertestillende for ca 3 uger siden. Og jeg kan kun sige WOW en forskel det har givet!!!
Da hun begynte på Stride, gik hun MEGET urent pga af smerter, og trave kunne hun slet ikke. Og nu, ja hun springer rundt ude på ridebanen som var hun 4 igen, og går rent i alle 3 gangarter!!
Efter min mening er det et rigtigt mirakel midel!! ;D
Hvad med jer? Hvad synes i om det? Og har i haft lige så positive virkninger med det?
nov 2009
Følger: 85 Følgere: 100 Heste: 10 Emner: 225 Svar: 5.276
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.788
Så altså umiddelbart vil jeg mene at man kan, da det er en sammensætning af ingredienser, som styrker og vedligeholder led og brusk. Det bruges også til sportsheste på højt plan, så man undgår at de bliver nedslidt for hurtigt.
Du kan læse lidt om det her:
(link fjernet)
Det er pænt dyrt (vi giver 1028,- for en flaske der holder ca en måned), men det er bestemt! alle pengene værd.
Får din hest Stride HA Solution? :)