{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falabella
  • #1   17. jul 2012 Har du søgt på nogle falabella stutterier?:)

  • #3   17. jul 2012 hvis du vil købe en falabella med papirer, skal du nok være villig til at ligge omkring 20.000 for en, der er vidst nok en her i Danmark der har importeret nogle stykker til avl, men ellers plejer de at blive kastreret og stereliseret inden salg, så andre ikke kan avle videre på dem og blande dem med andre racer
    jeg mener at bobby hos stutteri hasselholt er falabella (link fjernet)


  • #4   27. aug 2012 kender en der har en miniature "kåret" hoppe i klasse B så 100% ægte miniature (; været til vogn kørelses stævner stamtavle på hoppen super hoppe har haft flere føl bla. mor til min sofus (;
    incl. hoppe føl fra i år

    3500-4000


  • #5   27. aug 2012 Bobby er ikke en Falabella.... han er en dværg.

    Charlotte: En miniature hest er jo ikke en falabella.

    db Hors: Tror ikke du skal regne med at finde nogen her i DK. De skal importres fra Argentina, evt. USA. Ved ikke om der findes i andre europæiske lande.
    Nå men skal de være ægte, koster de maaaange penge. Vi snakker måske 30.000-50.000 + import omkostninger.

    Hvis det bare handler om at du vil have en lille bitte hest, så kan du få nogle der er lige så små ved at kigge på miniature heste eller mini shettere. Mini shetterne synes jeg jo personligt er meget mere nuttede, hvorimod miniature hestene er meget mere ædle... men fås altså i samme små størrelser.

    Skal du have de helt små, skal du have fat i en dværg. Personligt synes jeg det er forkasteligt og umoralsk.


Kommentér på:
Falabella

Annonce