{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Hvornår får jeg mit pas? {{forumTopicSubject}}

Hallehøjsa alle i shetterfolk!
Det er sådan jeg lige har kåret min ene hoppe her i år, helt præcist d. 14. juli 2012. Men nu er det altså d. 2. August, og jeg har endnu ikke set mit pas på hende, hvornår plejer man at få det igen?
Jeg skal bruge hendes nye stambogsnr. da jeg skulle melde min 1-års efter hende til plagskue i vestbirk - har dog brugt hende reg.nr. nu -.- - Men derfor ville jeg jo meget gerne have hendes pas.

Ca. hvornår plejer man at få det tilbage?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår får jeg mit pas?
  • #1   2. aug 2012 jeg ventede knap 4 måneder

  • #2   2. aug 2012 nina h
    Hold da op....det har jeg sgu ikke tålmodigheden til....
    Blev du ikke sur og ringede til landskontoret?


  • #3   2. aug 2012 Jeg snakkede med lands centeret i mandags, De er færdig med Maj måned og er nu igang med at lave pas for Juni måned.
    Desværre og Lukas´s ansøgning blevet væk i posten så bliver nød til at få lavet et ny smiley


  • #4   2. aug 2012 Der er flere der hr ventet 6måneder, folk har sendt deres pas ind i sidste sekundt eller alt for sent, så de har mange derinde..

    mener de er i april måned, altså de laver de pas der kom i april måned..


  • #5   3. aug 2012 Maria C
    Mit pas er jo ikke sendt ind "i sidste sekund". Det er sendt med alle de andre shetlænder hoppers pas fra kåringen. Men hvorfor er de så, så langt bagud? Ved da godt de lige har haft ferie, men det ka' jo ikke nytte noget, at folk står uden deres hestepas, hvis de nu skulle have akut dyrlæge, eller som i mit tilfælde, skal bruge stambogsnr. og hvis jeg skal have min hoppe med til kimbrerskuet, ka' jeg jo heller ikke dukke op, uden hendes pas. Det er obligatorisk, at passet følger hesten jo...Jeg må sige jeg er lidt sur over at skulle vente så lang tid på mit pas..Så mon ikke jeg snart griber knoglen og ringer til landskontoret, og be'r dem om at komme i hug smiley


  • #6   3. aug 2012
    Fordi folk er nogle klaphatte og sender passet ind alt for sent - og dem er der så liiiige lovligt mange af. :o)


  • #7   3. aug 2012 Rebecca Berman Sachse *RBS FOTO* !

    Sagde intet om at DU sendte ind for sent men at FOLK sente ind for sent og derfor er der så lang vente tid..
    Læs hvad der står og ikke tag alt personligt medmindre der står at DU gjorde det..

    Det er ikke landscentret du skal være sur på, men alle de klaphatte der har ventet til sidste sekundt eller for sent selvom de har vidst det i en evighed..
    Men ja altid en god idé at ringe til dem, og mange har også fået deres pas hurtigt hvis de har haft en vigtig grund til det..


  • #8   6. aug 2012 Maria C
    Det var ikke surt ment da jeg sagde at jeg ikke havde sendt det ind for sent, prøvede bare at udtrykke, at jeg er frustreret over det.

    Snakkede med Formanden i dag, og han siger de skal have lavet passet færdig senest halvanden måned efter kåringen smiley


Kommentér på:
Hvornår får jeg mit pas?

Annonce