{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Neoprenklokker eller gummiklokker? {{forumTopicSubject}}

Jasmin er desværre en værre skrammehest som altså kommer ind med skrammer hver dag.. Hun har efterhånden 4-5 stykker på det ene bagben, og det er bare begyndt at blive træls. Hun er hverken, øm, halt eller noget - men jeg frygter da den dag der kommer et alvorligt sår.

Min mor mener det er når hun har lagt ned og rejser sig op. Kan man gøre noget ved det? Det er mellem koden og knæet, at skrammerne befinder sig..

Og så fordi vi ikke rigtig kan regne ud om Jasmin af og til lige snitter koderne i hinanden, har vi valgt at hun får klokker på for en sikkerhedsskyld og til folden, så der ikke sker noget med koderne. Dem har hun også fået skrammer i før og ved hoven m.m og vi har stadig 2 sår vi kæmper med efter 2 måneder..

Jeg kan se det smarte i neopren klokker når hun går i sump at hendes hove så altid smører sig selv med vand, men jeg må da indrømme jeg synes de virker SÅ stive og ubehaglige og jeg er mere til gummiklokkerne.

Smeden sagde enda i dag at hun havde stærke og sunde hove på trods af at de er lyse, så jeg ved ikke om det er en dum idé at de er våde hele tiden - og det bare er bedre at jeg smører nogle gange om ugen.

Så jer der har prøvet begge dele, hvilket slags bruger I og er det til begge dele, ridning og fold eller bruger i forskelligt til fold og ridning?

Jeg vil gerne have købt nogle inden for de næste par uger, så vil gerne vide om jeg skal skaffe mig begge to eller om en er bedre end den anden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Neoprenklokker eller gummiklokker?
Kommentér på:
Neoprenklokker eller gummiklokker?

Annonce