{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med Pavo foder
  • #1   5. aug 2012 Jeg har ikke erfaringer med produktet, men har med mærket!
    Super lækkert foder, god kvalitet og levede i hvertfald op til mine forventninger!

Synes det lyder som et godt valg, du kunne også forsøge dig med nature's best? Den skulle også være fin! smiley

• #2   5. aug 2012 min hest blir fodret med Pavo All Sports, synes ikke hestene behøver meget foder, ca 2-3 kg om dagen ved alm træning, så ret økonomisk, vel??

• #3   5. aug 2012 Jeg bruger Pavo Condition og syntes det er super godt, vores pony bliver ikke brugt mere men går og hygger. Hun elsker det dels fordi der skal arbejdes for maden det kan ikke bare sluges.. hun nyder det og de skal altså ikke ha så meget for at være dækket ind og det kan hentes i tyskland for ofte 100kr pr sæk

• #4   5. aug 2012 Jeg har en del erfaring med Pavo - har brugt det til vores to 4 års siden vi fik dem hjem som føl, jeg synes det fungere super godt, især deres blandinger i pilleform, der er alle vitaminer og mineraler i og de skal ikke have flere hundrede kilo for at dække deres behov, derudover er der ikke havre i, så det er godt til lidt vågne heste.

• #5   5. aug 2012 Jeg fodre med pavo basic plus, det er virkelig godt til min hest i hvert fald.
    Jeg bestiller det fra tyskland, og giver næsten ingen ting for det. (:

• #6   5. aug 2012 hvor meget skal de ca have pr dag.... jeg har nu også selv kun hørt godt om det:) det lyder til jeg trygt kan skifte...
    er der en der har prøvet de to varianter jeg har påtænkt og kan fortælle om hvad de ville vælge
    tak for at tag jer tid til at svare:)

Kommentér på:
Erfaring med Pavo foder

Annonce