{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Urolige hænder? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Ja altså, jeg har det problem at Jég syntes at jeg har urolige hænder når jeg rider i trav. Når jeg ikke laver let ridning.
Så, det trækker lidt ned i at jeg for det meste bare traver i let ridning, Eller hvad man siger, men det er for ikke at hive hesten i munden.
Men samtidig får jeg også af vide af min underviser at jeg sidder fint med hænderne, det føltes bare ikke sådan.

Så, nogle ideer til hvad man kan gøre for at ens hænder ikke er så urolige? (-:

- Tak (-:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Urolige hænder?
  • #1   7. aug 2012
    Hvis du har problemer med din nedsidning kan det være du kommer til at holde balancen i tøjlerne.
    Så er det nedsidningen der skal trænes.

• #3   7. aug 2012 Du kan evt. ride med en smugle længere tøjler så du kan få albuerne i siden og så presse dem ind i siden. Det gør jeg når jeg ik sidder helt stille af en eller anden grund. Ellers så spør din underviser om han/hun har en idé til hvad du kan gøre når du føler du ik sidder stille med hænderne

• #4   7. aug 2012 Jeg ville prøve at få en til evt. at longere mig, og evt. bare lade tøjlerne hænge, og træne en masse balance i nedsidning smiley
    Og når man har trænet det et stykke tid så du ikke behøver at holde balancen i tøjlerne, og kan slappe af i nedsidningen, så kan du tage longen af smiley
    Det er nemlig meget vigtigt at man kan slappe af i nedsidningen for at få rolige hænder smiley

• #5   7. aug 2012 Krikken ( savner sin maja ) : Det kan du godt have ret i, men jeg plejer at sidde fint i nedsidningen, efter min mening, der har bare kommet lidt problemer efter jeg har haft styrtet. Men tak (-:

Cecilie Bandersen : Ja, det kunne faktisk være en god idé (-: Og tak, det tror jeg at jeg vil prøve, for det lyder faktisk som om at det godt kunne hjælpe på det smiley

Emma S : Det kunne være jeg skulle begynde at prøve det også (-:

~ Nikoline Carlsen & Hedebos Cindi ~ : Igen, det kunne være noget man også skal prøve (-: Men efter jeg har styrtet er min balance bare faldet helt i bund, Den har i hvertfald været meget bedre end den er nu.
    Og det er det nemlig, Hesten skal jo også syntes at det er behageligt rytteren er på ryggen af den(-:

- Men tak til jer der har skrevet, det var dejligt!:-)<3

• #6   7. aug 2012 Ved mig hjælper det sjovt nok når jeg lige giver lidt mere tøjle så jeg kan have hænderne længere OPPE ..

• #7   7. aug 2012 Okay (-:

• #8   7. aug 2012 Få en til at filme du rider, og bedøm selv om du synes det er uroligt.
    Hvis det er uroligt. (Jeg har selv haft ekstremt urolige hænder)
    Så kan du få en til at stå i midten og longere din hest, mens du til at starte med binder en knude på tøjlen, og træner balance uden at ride med tøjlen. Du kan eventuelt tage en pisk, og holde i stedet for tøjlen, så træner du også at holde hænderne lige ud for hinanden.
    Nå du føler du har mere balance kan du tage bøjlerne af, og når du føler du har endnu mere balance kan du prøve at pille sadlen helt af.
    Jeg gjorde dette, og har fået en super god balance af det, og mine hænder er overhovedet ikke så urolige mere smiley

• #9   7. aug 2012 Det må jeg jo så prøve smiley
    Tak(-:

• #10   7. aug 2012 Emma.. Vi skal altså prøve det der longering på Flicka nu.. Trænger til en bedre balance smiley

Og Emma du sidder pænt i skridt-trav-galop også med hænderne! smiley

• #11   7. aug 2012 Så lidt smiley

• #12   8. aug 2012 Anna, Nemlig (-:
    - Tak, det føltes bare ikke sådan o: Ikke med hænderne i hvertfald.

• #13   8. aug 2012 Hvorfor tror du Flicka går så pænt med dig? Fordi du har rolige hænder og ben smiley

• #14   8. aug 2012 Aww.. Tak, men altså.. det føltes bare som om mine hænder flyver rundt D:

Kommentér på:
Urolige hænder?

Annonce