{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

at sælge udstyr? {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig, der er uheldig?

Har et lammeunderlag til salg, og var ultra doven, da jeg tog billeder, så jeg fjernede ikke de der 2-3 "fnuller"-ting, der opstår ved vask, og folk prøver at prutte mig i pris, fordi det ser fnulret ud? Har endda skrevet, at jeg sør'me nok skal bruge de der 2 sekunder på at fjerne det. Men kan se, det generer folks øje meget (bruger det som prutte-årsag) . smiley

Selv på de helt nye er der fnuller, fordi det er lam. Dem jeg lige har kigget på i butikken i dag, er mindst lige så "fnulrede".

Og min massage briks, som er brugt et par gange, og kostede 2800, og anbefalet af massør skolen, forsøger folk at få ned til 300, fordi de kan købe en billigere. Ja, så køb da den fra bilka, det står folk frit for. smiley

Bare lidt irritation herfra.

Min kæreste mener, jeg skal sætte det til en højre pris, og så lade folk prutte det ned. Men er det ikke åndssvagt? Virker lidt barnligt??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at sælge udstyr?
  • #1   8. aug 2012 Jeg kender en, der ikke kunne få sin hest solgt, ind til den dag, hun satte den til 100.000. Så var den solgt dagen efter smiley Så tror at hvis man spiller sine kort rigtigt, så kan man sagtens smiley

  • #2   8. aug 2012 Jeg har oplevet det samme med det jeg har haft til salg, og må indrømme at mit pis går i kog når man får alle de skam bud her inde. Jeg har det heldigvis sådan at jeg har tålmodighed nok til at vente til den rigtig købere kommer, det tager bare lidt tid nogle gange, men tålmodighed der skal nok komme en

Kommentér på:
at sælge udstyr?

Annonce