{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Stævnerytter søges- svært {{forumTopicSubject}}

Inspireret af tråd længere nede, hvor en pige forsøger at finde forslag til hvor hun kan finde en part, spørger jeg så: hvor kan jeg finde en rytter??

Jeg mangler en stævne rytter til at starte stævne på min hest, men det er ikke lige til at finde - i nordjylland, nærmere betegnet Brønderslev, når man helst vil have krikkedyret indenfor en lille radius. Har alle bare deres egen hest nu om dage ?

Jeg kender ikke lige nogle emner og jeg synes at jeg har pløjet de fleste hjemmesider igennem for at finde en. Gode ideer modtages, da jeg er helt fantasiforladt på det punkt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stævnerytter søges- svært
  • #1   9. aug 2012 Havde det bare været på midt-vestsjælland ! smiley

  • #2   9. aug 2012 er der ikke en rideskole i nærheden af dig? Der kan du evt. sætte en seddel op eller snakke med ridelæreren? smiley

  • #3   9. aug 2012 Er Karina Madsen ikke interesseret i at starte dine heste for dig? smiley

  • #4   9. aug 2012 Åh hvor jeg lige føler lyst til at kommentere..:-))

    Det er en svær situation at stå i at man søger en stævne rytter - for man ønsker så absolut den bedste :-)..

    Vi er i den situation at vi søger en låner/halvpart/helpart til vores 2'er pony, også gerne så han kan blive stående der hvor han er, da det er en super stald med dejlig hjælp, fine faciliteter og god undervisning..:-) Søger låner da vi helst ikke vil sælga ham, da han er en super pony, dog kan det komme på tale til den rette..

    Men samtidig søger vi så en lånehest som vores datter kan ride og starte stævner på(for gammel til pony d. 1/1-2013).. Vi vil gerne sætte den i samme stald som vores pony da der som beskrevet god undervisning, og vi holder os selvfølgelig alle udgifter..

    Og ja undskyld det var jo ikke et råd en god ide eller lign , men blot en kommentar til at det er svært at finde en låner og selv være låner samtidig


  • #5   9. aug 2012 Trådstarter: hvad er det for en hest ? Spring eller dressur?:-)

  • #6   9. aug 2012 Dejligt med kommentarer. Jeg har faktisk ikke spurgt Karina, men jeg formoder ikke at hun vil gøre det gratis/eller billigt, desværre har jeg ikke penge til at sende den direkte i ridning.

    Jeg har ikke selv lysten/evnerne og tiden til at ride den selv og synes at det er synd at sådan en fin hast bare skal gå og glo på marken og få føl. Den kan formentlig blive avlshoppe, når den bliver ældre.

    Jeg er nok også meget hys m. faciliteter(indrømmet), da jeg har hestene hjemme og selv har gjort alting selv, som jeg synes bedst smiley Men jeg må være mere på jagt/udkig. Jeg håber jeg kan finde en rytter vinteren over, så hun kan gå materialeprøve til foråret, som minimum


  • #7   9. aug 2012 Det er primært en dressurhest, da den vender bedst sådan smiley Den må gerne springe og starte det også, men der er størst evner indenfor dressuren

  • #8   9. aug 2012 Trælst den var dressur for havde det været spring havde det været noget for mig:-)

  • #9   1. feb 2013 Jeg har redet for en salgsstald, hvor jeg startede stævner på hestene. Jeg betalte det ikke selv, udover medlemsskab af en klub, og det var virkelig bare et suverænt job!

    Jeg ville sindssygt gerne igen, men ja det kræver at man bor tæt på smiley

    Jeg ville gerne uddanne og starte stævner på en hest, men jeg ville ikke have råd til både at skulle starte en "fremmeds" hest og så også min egen.

    Jeg bor i bunden af nordjylland.


Kommentér på:
Stævnerytter søges- svært

Annonce